W związku z wejściem w życie w dniu 1 kwietnia 2012 r. ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) Starostwo Powiatowe w Sierpcu informuje, że zgłoszenie chęci skorzystania z określonej metody komunikowania się w celu załatwienia spraw administracyjnych powinno nastąpić co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem za pomocą następujących środków wspierających komunikowanie:

  • poczta elektroniczna - starosta@powiat.sierpc.pl
  • faks: 24 275 91 00 wew. 144
  • listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc


Po dokonaniu zgłoszenia Starostwo Powiatowe w Sierpcu zapewnienia obsługę osoby uprawnionej, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym, na zasadach określonych w ustawie.

W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia Starostwo Powiatowe w Sierpcu zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień określonych w ustawie.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Piotrowska Magdalena
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-10-16 14:39:29
  • Informacja zaktualizowana przez: Piotrowska Magdalena
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-16 08:25:13
  • Liczba odsłon: 5670
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 9909461]

przewiń do góry