OGŁOSZENIE

o udzieleniu zamówienia





Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.)



informuję,


że zostało udzielone bankowi PKO BP SA Regionalne Centrum Korporacyjne w Ciechanowie, ul. Pułtuska 20, 06-400 Ciechanów, zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego zrealizowanego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) związku z zaoferowaną ceną 11.258.982,57 na realizację zadania pn. Zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 18.615.250,00 z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.


Starosta Sierpecki


Jan Laskowski



Sierpc, 11.09.2013 r.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


OGŁOSZENIE


o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 200.000 euro na zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 18.615.250,00 z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów




Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


informuję,


że na ogłoszony przez nas przetarg ofertę złożył bank PKO BP SA Regionalne Centrum Korporacyjne w Ciechanowie, ul. Pułtuska 20, 06-400 Ciechanów, 11.258.982,57 zł.

Oferta była ważna.


Punktacja dla oferty ważnej wynosiła10,00 pkt.


Przetarg został rozstrzygnięty w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy na korzyść tego banku, który zaoferował kredyt za 11.258.982,57 zł.




Starosta Sierpecki


Jan Laskowski




Sierpc, 20.08. 2013 r.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




kredytkonsolidacyjny.siwz.3.doc
statutpowiatusierpeckiego.pdf
decyzja.nip.1.jpg
decyzja.regon.2.jpg
zaswiadczeniezus1.jpg
zaswiadczenieus.1.pdf
uchwalarp-wyborstarosty.1.pdf
uchwalarp-wyborwicestarosty.1.pdf
uchwalarp-wyborskarbnika.1.pdf
mieniepowiatu2011.odt
przeksztalceniamienia2012.pdf
stan_mienia_powiatowego_2012.pdf
stan_bezrobocia.rar
sprawozdaniafinansowe2010.1.rar
sprawozdaniafinansowe2011.1.rar
absolutorium_2011.pdf
sprawozdania.finansowe2012.rar
1.sprawozdanie_sp_zzoz_za_2011_r.pdf
spzzoz_2011.pdf
1.sprawozdaniespzzoz.2012-przychody.koszty.wynik.pdf
1.sprawozdaniespzzoz.2012.dzialalnosc.pdf
budzet_2013.pdf
budzet2013.zmiananr1.pdf
budzet2013.zmiananr2.pdf
budzet2013.zmiananr3.pdf
budzet2013.zmiananr4.pdf
niewygasajacew2012_r.-uchwala_rady_powiatu.pdf
rio-dlug.pdf
wpf2013-2023.pdf
wpf.zmiananr1.pdf
wpf.zmiananr2.pdf
wpf.zmiananr3.pdf
wpf.zmiananr4.pdf
wpf.zmiananr5.pdf
skorygowana_uchwalarpws.zaciagnieciakredytukonsolidacyjnego.pdf
rio_kredyt.pdf


MODYFIKACJA Nr 3


Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. przetarg nieograniczony o wartości powyżej 200.000 euro na zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 18.615.250,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów



Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) modyfikuję ogłoszenie i SIWZ w sposób, jak następuje:



1. Rozdział XI.4-7 (Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert) SIWZ  otrzymuje następujące brzmienie:

 

„ 4. Kopertę (opakowanie) należy oznakować następująco:

Zaciągnięcie  kredytu konsolidacyjnego  w wysokości  18.615.250,00 z  przeznaczeniem na spłatę wcześniej  zaciągniętych kredytów. Nie otwierać przed dniem 19.07.2013 r. godz. 0930”.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

 

5. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w  Starostwie Powiatowym w Sierpcu,  ul. Świętokrzyska 2a w pokoju nr 101 do dnia 19.07.2013 r.. do godz. 0900.

 

6. Wycofanie lub zmiana oferty może być dokonana przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert (art. 84 Pzp).

 OTWARCIE OFERT:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu  19.07.2013 r. godz. 0930 w siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej, pok. Nr 110”.

2. Zmiany wprowadzone w Rozdziale XI.4-7 SIWZ zostają wprowadzone do treści ogłoszenia o przetargu nieograniczonym.

3. Informuję, że z dniem 10 lipca 2013 r. na stronie Starostwa Powiatowego zostaje zamieszczony zmodyfikowany tekst SIWZ oraz zmodyfikowany tekst ogłoszenia jako teksty jednolite.

Starosta Sierpecki

wz. Marek Gąsiorowski

Wicestarosta Sierpecki


Sierpc, 10.07.2013 r.



MODYFIKACJA Nr 2


Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. przetarg nieograniczony o wartości powyżej 200.000 euro na zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 18.615.250,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów



W wyniku modyfikacji SIWZ z dnia 6 czerwca 2013 r. ujawniła się niezgodność zapisów zmienionej SIWZ z treścią Uchwały Nr 218.XXXVI.2013 Rady Powiatu w Sierpcu z dnia 20 maja 2013 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu konsolidacyjnego przez Powiat Sierpecki - wobec czego na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) modyfikuję ogłoszenie i SIWZ w sposób, jak następuje:


1. Rozdział XI.4-7 (Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert) SIWZ otrzymuje następujące brzmienie:


4. Kopertę (opakowanie) należy oznakować następująco:

Zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 18.615.250,00 z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. Nie otwierać przed dniem 16.07.2013 r. godz. 0930.


5. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a w pokoju nr 101 do dnia 16.07.2013 r.. do godz. 0900.


6. Wycofanie lub zmiana oferty może być dokonana przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert (art. 84 Pzp).


OTWARCIE OFERT:

7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.07.2013 r. godz. 0930 w siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej, pok. Nr 110”.


2. Zmiany wprowadzone w Rozdziale XI.4-7 SIWZ zostają wprowadzone do treści ogłoszenia o przetargu nieograniczonym.


3. Informuję, że z dniem 24 czerwca 2013 r. na stronie Starostwa Powiatowego zostaje zamieszczony zmodyfikowany tekst SIWZ oraz zmodyfikowany tekst ogłoszenia jako teksty jednolite.


4. Informuję, że Uchwała Nr 218.XXXVI.2013 Rady Powiatu w Sierpcu z dnia 20 maja 2013 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu konsolidacyjnego zostanie skorygowana na sesji Rady Powiatu w dniu 4 lipca 2013 r. i zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Informuję, że korekta dotyczy § 3.2 powołanej Uchwały, który przyjmie następujące brzmienie:


2. Spłata kredytu nastąpi w latach 2016-2033.


Starosta Sierpecki


Jan Laskowski


Sierpc, 24.06.2013 r.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




1. ZAPYTANIA DO SIWZ + ODPOWIEDZI

Dotyczy przetargu na zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 18.615.250,00 na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów


Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) odpowiadam na zapytania:


Zapytanie:


Czy zostanie złożone oświadczenie o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Prawa bankowego. Jeżeli tak to prosimy o informację czy na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji zostanie złożona kontrasygnata skarbnika,


Odpowiedź:


Tak.


Zapytanie:


W związku z zawartym w SIWZ zastrzeżeniem możliwości zmiany:

a) terminów i kwot wypłat - prosimy o podanie ostatecznego terminu wypłaty kredytu,

b) terminów i kwot spłat (nie dotyczy wcześniejszej spłaty) - prosimy o informację, czy dopuszczają Państwo następujący zapis w umowie kredytowej: „Wysokość i termin spłaty kredytu/raty kredytu mogą być, w szczególnie uzasadnionym przypadku, zmienione, w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek kredytobiorcy złożony wraz z odpowiednim uzasadnieniem na 14 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Oznaczony czas przesunięcia raty kapitałowej nie może wykraczać poza okres 3 roku kalendarzowego w poszczególnych latach kredytowania. Rata kapitałowa, której termin spłaty został przesunięty, wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na zasadach określonych w umowie kredytu”.

Jeżeli nie dopuszczają Państwo powyższego zapisu to prosimy o propozycji analogicznego zapisu.


Odpowiedź:


a) Wypłata kredytu następuje w 2 dni po zawarciu umowy.

b) Proponowany przez nas zapis brzmi:

Wysokość i termin spłaty kredytu/raty kredytu mogą być, w szczególnie uzasadnionym przypadku, zmienione, w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek kredytobiorcy złożony wraz z odpowiednim uzasadnieniem na 14 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Oznaczony czas przesunięcia raty kapitałowej nie może wykraczać poza okres 2 lat w okresie kredytowania, czyli maksymalnie do 31.12.2035 r. Rata kapitałowa, której termin spłaty został przesunięty, wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na zasadach określonych w umowie kredytu”.

Zapytanie:

Prosimy o podanie hipotetycznej daty podpisania umowy.

Odpowiedź:

Umowa zostanie podpisana niezwłocznie po prawomocnym rozstrzygnięciu przetargu nie później jak do 30 sierpnia 2013 r.

Zapytanie:

W związku z nieokreśleniem przez Państwa sposobu wyliczenia stawki WIBOR 3 M do umowy kredytowej, prosimy o informację czy może to być stawka ustalana na okres 3 miesięcy w wysokości stawki WIBOR 3 M z 20-go dnia ostatniego miesiąca kwartału kalendarzowego lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania i mająca zastosowanie do odsetek naliczonych począwszy od 25-go dnia tego miesiąca.



Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowany sposób wyliczenia stawki WIBOR 3M do umowy kredytowej, tj. aby była to stawka ustalana na okres 3 miesięcy w wysokości stawki WIBOR 3 M z 20-go dnia ostatniego miesiąca kwartału kalendarzowego lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania i mająca zastosowanie do odsetek naliczonych począwszy od 25-go dnia tego miesiąca.





Starosta Sierpecki

Jan Laskowski



Sierpc, 14.06.2013 r.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MODYFIKACJA Nr 1


Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. przetarg nieograniczony o wartości powyżej 200.000 euro na zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 18.615.250,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów




Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) modyfikuję ogłoszenie i SIWZ w sposób, jak następuje:


1. Rozdział III (Opis przedmiotu zamówienia) SIWZ otrzymuje następujące brzmienie:


1.4 Spłata kredytu nastąpi w 72 kwartalnych ratach, płatnych na ostatni dzień ostatniego miesiąca kwartału, począwszy od dnia 31 marca 2016 roku.

1.5 Wysokość rat kapitałowych według harmonogramu:

  1. 4 raty po 246.312,50 każda w roku 2016,

  2. 20 rat po 255.000,00 każda w latach 2017-2021,

  3. 4 raty po 257,500,00 każda w roku 2022,

  4. 20 rat po 260.000,00 każda w latach 2023-2027,

  5. 24 raty po 262.500,00 każda w latach 2028-2033.

1.6 Źródłem spłaty kredytu konsolidacyjnego będą wolne środki w obrocie. Do końca 2015 r. obowiązuje karencja w spłacie kapitału.

1.7 Spłata odsetek następować będzie w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału począwszy od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2016 r. do 31 grudnia 2033 r. razem ze spłatą rat kapitałowych.

1.8 Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy.

1.9 Stała marża banku płacona w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2016 r. do 31 grudnia 2033 r. razem ze spłatą rat kapitałowych, nie podlegająca zmianie przez cały okres wykonania zamówienia od kwoty uruchomionego kredytu w połączeniu z kwotą wynikającą ze stawki WIBOR 3M jest jedynym wynagrodzeniem Wykonawcy.


2. Załącznik Nr 5 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy) w punktach 4-8 otrzymuje następujące brzmienie:


4. Spłata kredytu nastąpi w 72 kwartalnych ratach, płatnych na ostatni dzień ostatniego miesiąca kwartału, począwszy od dnia 31 marca 2016 roku.

1.5 Wysokość rat kapitałowych według harmonogramu:

a) 4 raty po 246.312,50 każda w roku 2016,

b) 20 rat po 255.000,00 każda w latach 2017-2021,

c) 4 raty po 257,500,00 każda w roku 2022,

d) 20 rat po 260.000,00 każda w latach 2023-2027,

e) 24 raty po 262.500,00 każda w latach 2028-2033.


5. Do końca 2015 r. obowiązuje karencja w spłacie kapitału.

6. Spłata odsetek następować będzie w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału począwszy od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2016 r. do 31 grudnia 2033 r. razem ze spłatą rat kapitałowych.


7. Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy.


8. Stała marża banku płacona w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2016 r. do 31 grudnia 2033 r. razem ze spłatą rat kapitałowych, nie podlegająca zmianie przez cały okres wykonania zamówienia od kwoty uruchomionego kredytu w połączeniu z kwotą wynikającą ze stawki WIBOR 3M jest jedynym wynagrodzeniem Wykonawcy.


3. Zmiany wprowadzone w Rozdziale III SIWZ oraz w Załączniku Nr 5 do SIWZ zostają wprowadzone do treści ogłoszenia o przetargu nieograniczonym.


4. Informuję, że z dniem 6 czerwca 2013 r. na stronie Starostwa Powiatowego zostaje zamieszczony zmodyfikowany tekst SIWZ oraz zmodyfikowany tekst ogłoszenia jako teksty jednolite.




Starosta Sierpecki


Jan Laskowski


Sierpc, 06.06.2013 r.



O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym

 

Zarząd Powiatu w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a

ogłasza

 


przetarg nieograniczony o wartości powyżej 200.000 euro na zaciągnięcie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 18.615.250,00 zł

z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów


  1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy w wysokości 18.615.250,00 z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. Udzielenie kredytu nastąpi w 2013 roku. Kredyt konsolidacyjny na ogólną kwotę zadłużenia wg stanu na koniec I kwartału 2013 roku w wysokości 18 615 250 zł przeznaczony zostanie na :

1) Wcześniejszą spłatę rat kredytu zaciągniętego w PKO BP w Warszawie w roku 2006 na kwotę 2 607 000 (wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 279 000 przypadającej do spłaty w 2013 roku.

2) Wcześniejszą spłatę kredytu zaciągniętego w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie w roku 2008 na kwotę 6 221 000 wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 2 917 500 przypadającej do spłaty w latach 2013 - 2016).

3) Wcześniejszą spłatę kredytu zaciągniętego w Banku Ochrony Środowiska S.A. W Warszawie w roku 2009 na kwotę 3 770 000 zł (wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 2 242 000 przypadającej do spłaty w latach 2013 - 2017).

4) Wcześniejszą spłatę kredytu zaciągniętego w ING Banku Śląskim S.A. w Katowicach w roku 2010 na kwotę 2 800 000 zł ( wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 2 012 500 zł przypadającej do spłaty w latach 2013-2018 ).

5) Wcześniejszą spłatę kredytu zaciągniętego w Banku Pocztowym S.A. w Bydgoszczy w roku 2011 na kwotę 5 962 000 (wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 5 216 750 przypadającej do spłaty w latach 2013 - 2021).

6) Wcześniejszą spłatę rat kredytu zaciągniętego w PKO BP w Warszawie w roku 2012 na kwotę 6 100 000 zł (wcześniejsza spłata dotyczyć będzie kwoty 5 947 500 przypadającej do spłaty w latach 2013-2022).

    1. Uruchomienie kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w jednej transzy w dwa dni po podpisaniu umowy i będzie oznaczać jednorazową spłatę zadłużenia Zamawiającego wobec banków wymienionych w punkcie 1.1 niniejszego Rozdziału

    2. Okres kredytowania: do 31 grudnia 2033 roku.

    3. Spłata kredytu nastąpi w 72 kwartalnych ratach, płatnych na ostatni dzień ostatniego miesiąca kwartału, począwszy od dnia 31 marca 2016 roku.

4. Wysokość rat kapitałowych według harmonogramu:

a) 4 raty po 246.312,50 każda w roku 2016,

b) 20 rat po 255.000,00 każda w latach 2017-2021,

c) 4 raty po 257,500,00 każda w roku 2022,

d) 20 rat po 260.000,00 każda w latach 2023-2027,

e) 24 raty po 262.500,00 każda w latach 2028-2033.

5. Źródłem spłaty kredytu konsolidacyjnego będą wolne środki w obrocie. Do końca 2015 r. obowiązuje karencja w spłacie kapitału.
6. Spłata
odsetek następować będzie w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału począwszy od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2016 r. do 31 grudnia 2033 r. razem ze spłatą rat kapitałowych.
7. Oprocentowanie
kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M oraz stałej marży banku w trakcie trwania umowy.
8. Stała
marża banku płacona w ratach kwartalnych ostatniego dnia ostatniego miesiąca kwartału od dnia zawarcia umowy, a od 31 marca 2016 r. do 31 grudnia 2033 r. razem ze spłatą rat kapitałowych, nie podlegająca zmianie przez cały okres wykonania zamówienia od kwoty uruchomionego kredytu w połączeniu z kwotą wynikającą ze stawki WIBOR 3M jest jedynym wynagrodzeniem Wykonawcy.
9. Jako
zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco blanco z wystawienia Zamawiającego z kontrasygnatą Skarbnika Powiatu wraz z deklaracją wekslową.
10. Dopuszcza
się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. W sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniejodsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy.
11. Dopuszcza
się możliwość wydłużenia spłat rat kapitałowych wraz z odsetkami poza rok 2033 w przypadku niemożności uchwalenia budżetu w związku z art. 243 uofp.
12. Do
obliczenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia jako stawkę bazową należy przyjąć WIBOR 3M z 31 maja 2013 r
13. Zamawiający
nie dopuszcza płatności z tytułu prowizji za gotowość, to znaczy, że po podpisaniu umowy do czasu realizacji  transzy Wykonawca nie nalicza prowizji.
14. Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca informował go każdorazowo o wysokości należnych kwartalnych odsetek z wyprzedzeniem co najmniej tygodniowym przed terminem spłaty.

15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

18. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

19. Przedmiot zamówienia według CPV66.11.30.00

20. Termin realizacji zadania – 228 miesięcy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.

5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30 po uprzednim zgłoszeniu.

6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

1) w zakresie procedury przetargowejZdzisław Dumowskiinspektor, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;

2) w przedmiocie zamówienia jest Krzysztof Sobiecki - Skarbnik Powiatu tel. (024) 275-91-08, fax (024) 275-91-00 wewn. 144, e-mail: skarbnik@powiat.sierpc.pl;

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcybanki (instytucje kredytowe), działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wymogami określonymi w SIWZ, którzy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty:


1) Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej , o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe / Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm./, a przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy.


2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1,

(Załącznik Nr 2 do SIWZ)

3) Oświadczenie, że Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (Załącznik Nr 3 do SIWZ).

4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organuwystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6) Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organuwystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PzpZałącznik Nr 4 do SIWZ.

10) Parafowane Istotne postanowienia przyszłej umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ).

11) Dowód uiszczenia wadium.


oraz:

11. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.


8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariatpok. 101) do dnia 19 lipca 2013 r. do godz. 9.00.

9. Otwarcie ofert nastąpi 19 lipca 2013 r o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.

12. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 100.000,00 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 95 8213 0008 2007 0500 5345 0009 z zaznaczeniemPrzetarg na kredyt konsolidacyjny” i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.

Starosta Sierpecki

Jan Laskowski

Sierpc, 29 maja 2013 r.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10015083]

przewiń do góry