OGŁOSZENIE




O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA



Budowa systemu ostrzegania i


alarmowania ludności o zagrożeniach


na terenie powiatu sierpeckiego


Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020. Działanie 5.1. Dostosowanie do zmian klimatu - typ projektu - Systemy wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511852-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Sierpcu, Krajowy numer identyfikacyjny 61101920000000, ul. ul. Świętokrzyska  , 09200   Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 024 2754648, 2758918, e-mail starosta@powiat.sierpc.pl, faks 242 754 806.
Adres strony internetowej (url): www.sierpc.starostwo.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach na terenie powiatu sierpeckiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ON.272.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie swym zakresem obejmuje budowę 9 Punktów Alarmowych PA oraz 1 Centrali Alarmowej CA wraz z systemem oraz aplikacją. Budowany System musi zostać zintegrowany z istniejącymi Systemami Gminnymi oraz Systemem Ostrzegania i Alarmowania Województwa Mazowieckiego w zakresie opisanym w dalszej części dokumentu. 1. Zamawiający: Powiat Sierpecki z siedzibą przy ul. Świętokrzyskiej 2a, 09-200 Sierpc, NIP 7761676252. 2. Partnerzy: Urząd Gminy Gozdowo, ul. Krystyna Gozdawy 19, 09-213 Gozdowo; Urząd Gminy Mochowo, ul. Sierpecka 2, 09-214 Mochowo; Urząd Gminy Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo; Urząd Gminy Sierpc, ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc; Urząd Gminy Szczutowo, ul. Lipowa 5a, 09-227 Szczutowo; Urząd Gminy Zawidz, ul. Mazowiecka 24, 09-226 Zawidz. 3. Użytkownicy: - Zamawiający; - Partnerzy; - Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Warszawie. 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) Dostawa, montaż w wyznaczonych miejscach na terenie powiatu oraz uruchomienie fabrycznie nowych punktów alarmowych, tj. 9 syren elektronicznych, każda z zestawem głośników, urządzeniem sterującym i masztem, montowanych na budynku lub wolnostojącym wskazanym przez Zamawiającego, zasilanych energią elektryczną, wykorzystujących do transmisji dźwięku i sterowania transmisję radiową, Internet/LAN oraz inne media; 2) Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzenia sterowania i kontroli (Centrali Powiatowej) wraz z oprogramowaniem sterującym i monitorującym pracę wszystkich punktów alarmowych, przy jednoczesnym zapewnieniu kompatybilności z istniejącymi w gminach systemami ostrzegania i alarmowania oraz System Ostrzegania i Alarmowania Wojewody Mazowieckiego; 3) Dostawa i uruchomienie stacji roboczej dla Zamawiającego. 3. KOD I NAZWA WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV) Kod CPV Nazwa 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania 35240000-8 - Syreny 4. ZAKRES ZADAŃ DLA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Budowa systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach na terenie powiatu sierpeckiego, polegającego na budowie punktów alarmowych oraz wyposażenie uczestników projektu w urządzenia sterowania i kontroli wraz z oprogramowaniem sterującym, monitorującym i diagnostycznym na podstawie wstępnego projektu technicznego. 2. Dostawa dedykowanego oprogramowania dla systemu integrującego zdefiniowane funkcjonalności. 3. Dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania, niezbędnych podzespołów punktów alarmowych (syren elektronicznych, anten, urządzeń sterujących, radiotelefonów, urządzeń zasilających; 4. Dokonanie niezbędnych uzgodnień z osobami zarządzającymi obiektami, na których będą instalowane punkty alarmowe; 5. Dostawa, instalacja i konfiguracja dostarczonych punktów alarmowych we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządzających obiektami na, których będą instalowane punkty alarmowe; 6. Dostawa instalacja i konfiguracja urządzeń sterujących punktami alarmowymi dla Zamawiającego (Centrala Alarmowa -1); 7. Dostawa i instalacja niezbędnego okablowania służącego do podłączenia budowanych elementów Systemu, zgodnie z zaleceniami wydanymi przez zarządzających obiektami na których będą budowane punkty alarmowe; 8. Konfiguracja systemu na szczeblu powiatowym i gminnym, w celu integracji istniejących Gminnych Systemów alarmowych z Systemem Powiatowym. 9. Integracja wskazanych punktów alarmowych i nowo budowanego Systemu Powiatowego z Systemem Wojewódzkim za pośrednictwem interfejsu API (Application Programming Interface), będącym narzędziem pozwalającym na komunikację centrali wojewódzkiej z systemami obcymi. 10. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej zawierającej: wszystkie dokonane uzgodnienia, protokoły odbiorów lub potwierdzenia należytego wykonania prac wydane przez właścicieli (zarządców) obiektów wykorzystanych do instalacji punktów alarmowych, wykonanych pomiarów toru antenowego (WFS) oraz oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu prac zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami; 11. Przeprowadzenie instruktaży dla administratorów i użytkowników Systemu wskazanych przez Zamawiającego. 5. OGÓLNE WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z Projektem technicznym, wytycznymi Zamawiającego ujętymi w Umowie, SIWZ oraz zgodnie z zasadami finansowania i realizacji projektów unijnych, obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa wspólnotowego. 2. Wykonawca będzie odpowiadał za zarządzanie i koordynację realizowanych przez siebie zadań. 3. Wykonawca musi przygotować produkty służące realizacji przedmiotu zamówienia, w celu osiągnięcia wymaganej przez Zamawiającego jakości i terminowej realizacji prac. 4. Oprogramowanie i urządzenia podczas realizacji budowy Systemu muszą być dostarczane bezpośrednio do miejsc instalacji wskazanych w OPZ przez Zamawiającego. Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń do magazynowania elementów systemu przed ich instalacją. 5. Harmonogram Wykonawcy ma przedstawiać kolejność prac podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Kolejność realizacji prac w ramach harmonogramu powinna zakładać stworzenie jako pierwszych tych elementów, które zapewniają zasadnicze funkcjonalności, a następnie rozbudowywanie funkcjonalności systemu o dodatkowe, bardziej złożone funkcje. 6. Wykonawca zgadza się, aby harmonogram o którym mowa w pkt. 5, służył Zamawiającemu do formalnej kontroli postępu prac Wykonawcy przy realizacji Systemu zgodnie z Umową. 7. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wgląd na każdym etapie realizacji Systemu w wytwarzane oprogramowanie, dokumentację oraz inne produkty, które powstaną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu oraz Partnerom udział we wszystkich pracach realizowanych przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (m.in. w czasie konfiguracji, wdrożenia, testowania). 9. Wykonawca dostarczy urządzenia i środki materiałowe będą fabrycznie nowe, nieuszkodzone, sprawne technicznie, pozbawione wad fizycznych i prawnych, pochodzące z bieżącej produkcji i oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski, posiadające odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 10. Wykonawca zobowiązuje się, że przy wykonywaniu umowy będzie wykorzystywał jedynie materiały, dane i informacje oraz programy komputerowe, które są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności nie naruszają dóbr osobistych osób trzecich, majątkowych i osobistych praw autorskich lub danych osobowych osób trzecich. Gdyby doszło do takiego naruszenia, wyłączną odpowiedzialność względem osób, których prawa zostały naruszone, ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca zapewni na własny koszt przez okres trwania gwarancji jakości, konsultacje techniczne dotyczące pracy i konfiguracji Systemu, w języku polskim, w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu instalacji urządzeń Systemu. 12. Wykonawca zagwarantuje integralność elementów budowanego Systemu z istniejącymi Systemami Gminnymi oraz Systemem Wojewódzkim pod względem sterowania i kontroli pracy wszystkich elementów z użyciem jednej aplikacji. Zamawiający nie dopuszcza realizacji integralności Systemu poprzez instalację urządzeń pracujących równolegle do istniejących z użyciem więcej niż jednej aplikacji. 13. Wykonawca zapewni i przekaże Zamawiającemu na własny koszt wszystkie niezbędne do funkcjonowania Systemu licencje i certyfikaty. Licencje i certyfikaty przekazane Zamawiającemu muszą być bezterminowe i po przekazaniu stają się jego własnością. Przekazanie licencji i certyfikatów Zamawiającemu nie może przekroczyć terminu końcowego odbioru Systemu. 14. System musi zapewniać niezależnie od medium transmisji danych, szyfrowanie sygnałów na poziomie uniemożliwiającym ponowne użycie danych w celu sterowania urządzeniem. 15. Wykonawca zabezpieczy elementy Systemu pod względem ochrony przepięciowej i przeciwporażeniowej oraz wykona instalację odgromową, przy czym dopuszczalne jest wykorzystanie istniejącej instalacji odgromowej obiektu. 16. System musi zapewniać diagnostykę jego elementów składowych w zakresie minimum: Centrala Alarmowa, Punkty Alarmowe, urządzenia transmisyjne, urządzenia nadawczo-odbiorcze, zasilanie w taki sposób, aby użytkownik Systemu poprzez GUI posiadał aktualną, odświeżaną w trybie „on-line” (bez zbędnej zwłoki), wiedzę o poprawności działania tych elementów. 17. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zrealizuje wszelkie czynności niezbędne do uzyskania w pełni funkcjonalnego Systemu oraz jego integracji z Systemami Gminnymi oraz Systemem Województwa Mazowieckiego. 18. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktaży zgodnie z wymogami określonymi we wzorze umowy. 6. SYSTEM OPERACYJNY 1. Zastosowanie komponentów Open Source, tj. silnik bazy danych, framework, interfejs graficzny, system operacyjny. Uruchamianie sygnalizacji alarmowej (syreny) odbywa się poprzez załączenie alarmu za pomocą klawiatury centrali alarmowej w centrali powiatowej. Konieczne jest też uruchomienie/przerwanie alarmu z wojewódzkiej centrali alarmowej WCZK w Warszawie każdego punktu alarmowego wchodzącego w skład wybudowanego systemu. 2. Uruchomienie za pomocą sieci internetowej (LAN/WLAN) oraz łączności radiowej innej, wszystkich punktów alarmowych w powiecie lub wybranych przez użytkownika, z poziomu powiat/gmina, województwo(połączenie bezpośrednie z Punktem Alarmowym). 3. Podawanie przez syreny komunikatów dźwiękowych i głosowych zgodnie z wymaganiami prawa RP i UE, uruchomienie komunikatów musi być zarówno przy dostępie sieci LAN/WLAN, internetowej, radiowej, innej. 4. Przesyłanie komunikatów z aplikacji sterującej. 5. Dostęp do Systemu i jego konfigurację na poziomie administratora z pełnymi uprawnieniami bez ograniczeń(możliwość ustawiania automatycznych testów dobowych w zakresie nie mniejszym niż: data wykonania testów, wybór medium sterowania /LAN/RADIO/LAN+RADIO). 6. Tworzenie dostępów dla użytkowników jak i dostępów do central przez administratora. 7. Pełna edycja kont użytkowników łącznie z uprawnieniami, loginami i hasłami, możliwością czasowego zablokowania konta użytkownika przez administratora. 8. Tworzenie przez administratora (Zamawiającego) grup użytkowników i nadawania im uprawnień w następującym minimalnym zakresie (pola wyboru w oknie administratora Systemu), w tym: 1) włączanie/wyłączanie alarmów i komunikatów w PA, 2) testowanie PA, 3) odczyt danych z czujników, 4) odczyt (podgląd) danych technicznych z Systemu, 5) odczyt logów alarmów technicznych (AT) w Systemie, 6) odczyt logów zdarzeń w Systemie, 7) odczyt danych z archiwum, 8) edycja listy z adresami e-mail, 9) edycja poziomów alarmowych, 10) wydruk, zapis na nośnik zewnętrzny i eksport danych z Systemu do pliku pdf i xls/xlsx. 9. Dostęp do Systemu ma być realizowany dwuetapowo poprzez podanie loginu i hasła oraz pin lub innego rozwiązania. 10. System ma wykorzystywać najnowsze techniki informatyczne powszechnie dostępne w trakcie realizacji Systemu, w tym szczególnie menu kontekstowe (menu podręczne) do wszystkich funkcji Systemu i ma wykorzystywać do opisu funkcji w pasku menu „dymki opisowe” ujawniające się automatycznie po najechaniu kursorem na ikonę lub przycisk funkcji. 11. System ma rejestrować wszystkie operacje dokonywane zarówno drogą internetową jak i radiową. 12. System ma zapewniać bezpieczeństwo łącz internetowych i radiowych oraz bezpieczeństwo transmisji zgodne m.in. z wytycznymi zawartymi w Web API SAOL MUW. 13. System ma dawać możliwość późniejszej integracji z pozostałymi systemami funkcjonującymi w powiecie. 14. System ma przekazywać informacje na temat bieżącego stanu sprzętu, łącz, transferu danych, innych urządzeń (całej infrastruktury), w tym danych lokalizacyjnych, informować w przypadku otwarcia drzwiczek obudowy zainstalowanych elementów. 15. System zapewnia wysyłanie z PA do Centrali informacji o alarmach technicznych. Informacja o AT w Systemie będzie przekazywana równolegle e-mail/sms do wybranych osób. 16. System zapewnia filtrowanie zdarzeń i alarmów AT wg nazw (typów) AT, dacie i czasie, numeru porządkowego PA, lokalizacji PA. 17. System sprawdzi cały tor transmisji danych wraz z urządzeniami oraz wszystkie układy audio wraz z przetwornikami głośników poprzez krótką emisję dźwięku niesłyszalnego w otoczeniu PA (Wybór funkcji testowania PA pojedynczo lub grupowo). 18. Dystrybucja sygnału do wszystkich/wybranych PA, powinna odbywać się w tym samym czasie. Maksymalna tolerancja dla opóźnienia sygnału nie więcej niż 5 sekund. 19. Możliwość wydruku bezpośrednio z Systemu do drukarki sieciowej oraz import do pliku PDF, raportów zdarzeń, pracy i sprawności systemu: dane bieżące oraz okresowe wg wskazań operatora. 20. Oprogramowanie pomiędzy centralą wojewódzką i powiatową oraz pomiędzy centralą powiatową i punktami alarmowymi musi wykorzystywać transmisję danych z wykorzystaniem bezpiecznych połączeń internetowych (np. VPN) oraz bezpieczną transmisję radiotelefoniczną (z wykorzystaniem radiotelefonów cyfrowych, na dedykowanej częstotliwości). 21. System musi integrować wszystkie systemy alarmowania oraz syreny funkcjonujące w systemie alarmowania powiatu /gminy, analogowy oraz lokalne i rozległe sieci komputerowe (LAN, WAN) i szyfrowany protokół IP. 22. Oprogramowanie powinno zawierać cyfrową mapę określonej lokalizacji w pełni obrazującą położenie i stan wszystkich obiektów systemu, w tym lokalizację potencjalnego zagrożenia. 23. Podkład mapowy do wizualizacji lokalizacji elementów Systemu dane z projektu „OpenStreetMap” lub z innego źródła z otwartą licencją dla zawartości baz danych typu Open Data Commons Database Contents License (ODbCL) z obszarem Powiatu Sierpeckiego z wyraźnie zaznaczoną granicą obszaru powiatu oraz gmin, a także buforem poza jego granicami min. 1000 m. 24. Mapa ma być domyślnie zainstalowana w trybie off-line, przy czym Wykonawca zapewni możliwość jej aktualizacji w dowolnym momencie on -line, samodzielnie przez Zamawiającego poprzez kliknięcie ikony, znacznika lub innego zaznaczenia na mapie o nazwie „Aktualizuj mapę”. 25. Podkład mapowy Systemu ma umożliwiać funkcję płynnego skalowania przy użyciu linijki skali i przy użyciu kółka „myszy” w sposób równoległy od skali 1:10 000 do skali 1: 200 000 z funkcjonalnością skalowania jaka znajduje się w serwisie https://www.openstreetmap.org/. 26. Generowanie pełnego wykazu (w tabeli) oraz zobrazowanie na mapie wszystkich elementów Systemu wraz z ich lokalizacją i informacją o ich statusie. 27. Sterowanie elementami Systemu z poziomu mapy i rozwijanej listy wyboru (lista porządkowa). 28. Wybór PA na mapie poprzez zakreślenie obszaru wskaźnikiem „myszy” lub z listy wyboru (lista porządkowa) w celu tworzenia nowych stref powiadamiania lub do celów testowych. 29. Symbole elementów Systemu umieszczone na mapie powinny zapewniać maksymalną czytelność a ich kolorystyka być jednoznacznie związana ze statusem gotowość/ awaria/ serwis/test/alarmowanie. 30. Symbole ze statusami innymi niż gotowość muszą być wyświetlane ponad pozostałymi symbolami („zawsze na wierzchu”). 31. Możliwość nanoszenia na mapę przez operatora PA oraz urządzeń peryferyjnych za pomocą współrzędnych geograficznych GPS. 32. Logowanie z dowolnego komputera przez przeglądarkę stron WWW do systemu zarządzania centralą. 33. Dostęp dla wielu operatorów w tym samym czasie. 34. System ma przedstawiać następujące dane o PA w oddzielnym oknie wywoływanym kliknięciem na wybrany PA na mapie lub liście porządkowej: 1) numer porządkowy Punktu Alarmowania (PA); 2) adres IP PA; 3) identyfikator lokalizacji PA (gmina, miejscowość, ulica, numer budynku); 4) typ (rodzaj) sterowania PA – radio i IP; 5) moc PA w watach; 6) datę instalacji PA; 7) datę instalacji/wymiany akumulatorów; 8) numer seryjny PA dla serwisu jeżeli Wykonawca wymaga takiej informacji; 9) okienko z lokalizacją PA na mapie; 10) informacje o aktualnym serwisie technicznym Systemu (nazwa firmy serwisowej, telefon, adres, adres e-mail); 11) daty i zakres czynności serwisowych (w tym napraw) przeglądów serwisowych (okno rolowane z danymi archiwalnymi z podziałem co jeden rok); 12) okres gwarancji danego PA – data końca gwarancji i obsługi pogwarancyjnej. 35. System ma przedstawiać poniższe informacje techniczne o PA, które mogą być umieszczone w oddzielnym oknie lub w tym samym oknie co dane o PA, jeżeli to nie zmniejsza czytelności informacji, tj. 1) dane o PA umożliwiające jego identyfikację (jeżeli okno będzie oddzielne); 2) opis skrócony status - alarm, sprawny - elementów składowych PA (minimalny zakres): układ zasilania stały i rezerwowy, wzmacniacze, głośniki, drzwi szafki teletechnicznej otwarte zamknięte; 3) wartości napięcia zasilającego i stopień naładowania akumulatorów; 4) okno alarmów (gdy PA sprawny to okno puste); 5) PA w serwisie (naprawa PA). 7. CENTRALA ALARMOWA Minimalne wymagania centrali alarmowej 1. Działanie autonomiczne; 2. Otwartość systemu niezależna obsługa wszystkich elementów systemu z poziomu centrali Powiatowej konfiguracja systemu (dodawanie, usuwanie, modyfikacja urządzeń, komunikatów głosowych oraz sygnałów alarmowych); 3. Podłączenie istniejących elementów wchodzących w skład osobnych systemów; 4. Gromadzenie raportów z zarejestrowanych zdarzeń w systemie, testów wszystkich urządzeń z możliwością bezpośredniego wydruku z Systemu oraz eksportu do pliku PDF, 5. Kompatybilność z centralą wojewódzką MUW oraz z systemami gminnymi; 6. Alarmowanie/informowanie administratorów i użytkowników Systemu poprzez komunikaty SMS wysyłane z modułu bramki SMS znajdującej się w Centrali Powiatowej – dodawanie/usuwanie/zmienianie numerów telefonów ma odbywać się z poziomu administratora Systemu w interfejsie graficznym poprzez przeglądarkę internetową; 7. Informacja SMS za określone zdarzenie ma być wysyłana jednocześnie do Zamawiającego oraz Partnera, na terenie którego znajduje się element Systemu; 8. Pojemność adresów min. 800 obsługiwanych urządzeń; 9. Kontrola systemu w sposób ciągły monitorowanie zdarzeń w Systemie; 10. Sterowanie alarmów i komunikatów głosowych we wszystkich lub pojedynczych syrenach, w syrenach przypisanych do sektorów, w wyznaczonych grupach; 11. Włączanie kanału audio do ogłaszania komunikatu „na żywo” przez mikrofon z poziomu Wojewódzkiego, Powiatowego, Gminnego; 12. Rejestracja załączeń alarmów i komunikatów oraz wyników testów w pamięci centrali; 13. Możliwość obsługi zdalnych stacji meteorologicznych i detektorów skażeń a także innych urządzeń; 14. Własne zasilanie z akumulatora; 15. Kontrola zasilania sieciowego i otwarcia drzwi bloku sterującego PA; 16. Wywoływanie i zapis testów sprawności głośników i wzmacniaczy syren bez włączania głośnych sygnałów minimum raz na tydzień; 17. Testy akumulatorów syren pod obciążeniem - raportowanie kondycji akumulatorów minimum raz na tydzień; 18. Automatyczne programowanie wykonywania testów wszystkich urządzeń w systemie; 19. Wyjście sygnalizacji zdarzeń zewnętrznym sygnałem akustycznym i optycznym; 20. Zewnętrzne programowane przyciski alarmowe szybkiego włączania alarmu lub komunikatu; 21. Logowanie do centrali z dowolnego komputera z dostępem do internetu poprzez przeglądarkę www; 22. Dostęp dla wielu operatorów w tym samym czasie; 23. Możliwość pracy podczas transportu pojazdem; 24. Pełna obsługa PA w systemie RSWS, cyfrowej łączności radiowej, internetowej; 25. Wykonanie kompletnej instalacji antenowej dla Centrali Alarmowej wraz z pełną instalacją odgromową (wymagany jest odgromnik gazowy i maszt odgromowy), a także wykonanie pomiarów charakterystyki WFS układu antenowego; 26. Zasilanie sieciowe 230V +/- 10%; 27. Zasilanie rezerwowe: akumulator 12V 15Ah; 28. Ekran LCD; 29. Wbudowana fizyczna klawiatura; 30. Panel sterujący zainstalowany w CA do włączania alarmów, komunikatów, testowania wybranych PA; 31. Przewód zasilania do gniazda zapalniczki samochodowej; 32. Zamek patentowy; 33. Mikrofon-głośnik do ogłaszania komunikatów; 34. Radiotelefon stacjonarny analogowo – cyfrowy działający w trybie FDMA do Centrali Alarmowej oraz program i programator dekowany do danego radiotelefonu; 35. Możliwość przeprowadzenia upgrade (uaktualnienia) firmware centrali systemu powiatowego bezpośrednio z serwera systemu ostrzegania i alarmowania wojewody mazowieckiego online.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 35120000-1


Dodatkowe kody CPV: 77268000-1, 35240000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA





IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211464.90
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Elbox Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Montażowa 3a
Kod pocztowy: 97-427
Miejscowość: Rogowiec
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Usług Elektronicznych SCH Elektronik Sławomir Chwałowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jagiellońska 9 bl. 1
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 259653.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 259653.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259653.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.




Starosta Sierpecki


Jan Laskowski



Sierpc, 27.02.2018 r.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dotyczy zamówienia publicznego Nr ON.272.1.2018



STAROSTA SIERPECKI



na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz 1579 z późn. zm.) w związku z przetargiem nieograniczonym w celu wyłonienia wykonawcy zadania pn. Budowa systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach na terenie powiatu sierpeckiego


informuje, że


  1. Na realizację zadania zamierza się przeznaczyć 260.101,83 zł brutto.

  2. Na przetarg w dniu 12.02.2018 r. w terminie wpłynęła oferta Konsorcjum firm ELBOX Sp. z o.o., ul. Montażowa 3a, 97-427 Rogowiec (Lider) + Centrum Usług Elektronicznych „SCH Elektronik”

Cena oferty 259.653 zł brutto.

Gwarancja 60 miesięcy

Samodzielność wykonania przedmiotu zamówienia – udział podwykonawców 0 %.


  1. Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do 30.04.2018 r. Charakter zamówienia wymaga od Wykonawcy minimum 5-letniego okresu gwarancji. Wskazane jest samodzielne wykonanie przedmiotu zadania, tj. bez udziału podwykonawców. Uregulowania należności wobec Wykonawcy Zamawiający dokona w jednorazowo w terminie nie krótszym niż 30 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę faktury.



Starosta Sierpecki

wz. Wojciech Rychter

Wicestarosta

Sierpc, 12.02.2018 r.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE

o  rozstrzygnięciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)

 

informuję, że

na wykonanie zadania pn. Budowa systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach na terenie powiatu sierpeckiego ofertę złożyło Konsorcjum firm ELBOX Sp. z o.o., ul. Montażowa 3a, 97-427 Rogowiec (Lider) & Centrum Usług Elektronicznych „SCH Elektronik” Sławomir Cwałowski, ul. Jagiellońska 9 bl. 1, 97-300 Piotrków Trybunalski (Konsorcjant). Cena oferty 259.653 zł brutto.

Oferta była ważna.

Punktacja dla oferty wynosiła 80,00 pkt.


Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść tego Wykonawcy w trybie art. 91 ust. 1 Pzp.


Starosta Sierpecki


Jan Laskowski


Sierpc, 13.02.2018 r.




Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 9995882]

przewiń do góry