O G Ł O S Z E N I E

 

o przetargu nieograniczonym

 

 Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a

 

ogłasza

 

przetarg nieograniczony do 5150000 euro

na wykonanie modernizacji ogrodzenia przy Liceum Ogólnokształcącym im. mjra Henryka Sucharskiego w Sierpcu

 

-1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejącego ogrodzenia terenu szkoły, polegający na wymianie istniejących przęseł ogrodzeniowych wykonanych z siatki stalowej w ramie z kątowników, na nowe przęsła wykonane z prętów stalowych o profilu kwadratowym 2x2cm ułożonych w pionie i spawanych do ramy z kątowników 50x50x5. Projekt zakłada wykorzystanie istniejącej podmurówki betonowej oraz istniejących słupków ogrodzeniowych wykonanych z rury stalowej o profilu kwadratowym 50x50x5. Całość ogrodzenia malowana farbami do stali w kolorze istniejących elementów ogrodzenia wcześniej modernizowanych.

-Podmurówka betonowa matowana farbami silikonowymi w kolorze podstawowym ścian budynku hali sportowej.

 -   Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),

- utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

2. Termin realizacji zadania: 50 dni od dnia podpisania umowy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu  www.sierpc.starostwo.gov.pl.  SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4.

5.   Upoważnieni do kontaktu z oferentami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej: Grzegorz Lisicki – kierownik gospodarczy w Liceum Ogólnokształcącym w Sierpcu, ul. Sucharskiego 2, tel. (24) 275 22 01, tel. kom. 602279470, e-mail: losierpc@losierpc.edu.pl.

- w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4,  tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

* dysponują przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do  wykonawstwa  w zakresie melioracji  zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli  uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie  wraz z zaświadczeniem o  aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

*  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

* zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej obiektu w godzinach urzędowania Liceum Ogólnokształcącego (poniedziałek - piątek w godzinach 8.00-15.00) i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.

* udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.

6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.

7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 25 kwietnia 2008 r. do godz. 10.00.

8. Otwarcie ofert nastąpi 25 kwietnia  2008 r. o godz. 10.30 w  siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

10. Zamawiający rezygnuje z wadium.

11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto - 100%

12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

13.  Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

               

siwz-ogrodzenielo.doc

mapaterenu.pdf

ksiazkaobmiarow.doc

przeslo.pdf

 

 

                                                                                                      Starosta Sierpecki

                                                                                            wz. Andrzej Twardowski

                                                                                                         wicestarosta

 

                                                                                            

                                                                  

                                                                         

Sierpc, dnia 03.04. 2008 r.

                                                                 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Dumowski Zdzisław
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Dumowski Zdzisław
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-16 16:24:24
  • Liczba odsłon: 236
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 10015071]

przewiń do góry