OGŁOSZENIE

o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego


do 5150000 euro na wykonanie wymiany pokrycia dachowego na budynkach szpitala powiatowego w Sierpcu, ul. Słowackiego 32


Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655)


informuję,


że na ogłoszony przez nas przetarg oferty złożyli:


  1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Janusz Ostrowicki, Jasień 53, 87-605 Tłuchowo, 183.840,58 zł;

  2. PHU „BUDOMEX” Dariusz Rzeszotarski, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, 238.315,41 zł;

  3. Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „PRIMBUD” sp. z o.o., ul. Osiedleńcza 1, 13-200 Działdowo, 182.118,37 zł;

  4. inż. Hanna Przeciszewska, ul. Świętokrzyska 2, 09-200 Sierpc, 184.664,77 zł.


Trzej wykonawcy zostali w trybie art. 26 ust. 3 Pzp wezwani do uzupełnienia dokumentów.


Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp odrzucono:

  1. ofertę inż. Hanny Przeciszewskiej, ponieważ nie uzupełniła dokumentów i wobec tego nie spełniała wymogów określonych w SIWZ;

  2. ofertę Przedsiębiorstwa Budowlano-Usługowego „PRIMBUD” sp. z o.o., ul. Osiedleńcza 1, 13-200 Działdowo, które dostarczylo po wezwaniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp brakujący dokument, ale był on nieprawomocny na dzień dostarczenia, a na dzień składania ofert Wykonawca jeszcze go nie posiadał.


Wśród ofert ważnych najkorzystniejsza cena była zawarta w ofercie Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowo-Usługowego Janusz Ostrowicki, Jasień 53, 87-605 Tłuchowo, które zaoferowało cenę brutto 183.840,58 zł. Punktacja dla ofert ważnych była następująca: oferta nr 1 – 10 pkt, oferta nr 2 – 7,71 pkt.


Wobec powyższego przetarg rozstrzygnięto na korzyść tej firmy w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.

                                                                                           Starosta Sierpecki

wz. Andrzej Twardowski

wicestarosta


Sierpc, 14. 07. 2008 r.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

administracyjny.rys1..pdf

pralnia.rys1.pdf

administracyjnyprojekt.1a.ppt

pralniaprojekt.1a.ppt

kosztorys.1a.ppt


O G Ł O S Z E N I E


o przetargu nieograniczonym


Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony do 5150000 euro

na wykonanie wymiany pokrycia dachowego na budynkach szpitala powiatowego w Sierpcu, ul. Słowackiego 32



1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymianę pokrycia dachów z eternitu falistego na blachę ocynkowaną dachówko-podobną, budynku administracyjnego i pralni, parterowych z poddaszem użytkowym - budynek administracyjny, podpiwniczonych.Prace związane z demontażem istniejącego pokrycia z eternitu oraz jego utylizacja prowadzić zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz dostarczyć firmie odpad eternitowy do firmy zajmującej się jego utylizacją.


- Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),

- utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

2. Termin realizacji zadania: 90 dni od dnia podpisania umowy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4.

5. Upoważnieni do kontaktu z oferentami są:

- w zakresie przedmiotu zamówienia i wizji lokalnej: Leszek Guba – specjalista ds. BHP w szpitalu powiatowym, (24) 275 20 01, tel. kom. 511643001.

  • w zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Kopernika 9, pok. Nr 4, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl.


6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

* dysponują przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

* zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej obiektu w godzinach urzędowania administracji szpitala powiatowego (poniedziałek - piątek w godzinach 7.30-15.30) i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.

* udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.

6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.

7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 25 czerwca 2008 r. do godz. 10.00.

8. Otwarcie ofert nastąpi 25 czerwca 2008 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

10. Zamawiający rezygnuje z wadium.

11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto - 100%

12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

siwz-1a.szpitaldachy.doc

zapytanie__odpowiedz.1.doc

modyfikacjasiwz.doc

modyfikacja_siwz.2.doc

 

zapytanie2___przesunięcie_terminu_składania_ofert.doc

Starosta Sierpecki

Slawomir Fułek


Sierpc, dnia 04.06. 2008 r.


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10015321]

przewiń do góry