OGŁOSZENIE

o udzieleniu zamówienia





Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759)



informuję,

że zostało udzielone firmie PHU „ZEL-BUD” Gójsk, ul. Ogrodowa 8, 09-227 Szczutowo zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4845000 euro przeprowadzonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) za kwotę 355863,92 zł; na wykonanie remontu dachu budynku hali warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Armii Krajowej 10 w Sierpcu.


Starosta Sierpecki

Marek Gąsiorowski



Sierpc, 27.10.2010 r.



------------------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE

o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego

o wartości poniżej 4845000 euro na wykonanie remontu dachu budynku hali warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Praktycznego

ul. Armii Krajowej 10 w Sierpcu



Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759)


informuję, że


na ogłoszony przetarg oferty złożyli następujący wykonawcy:


  1. Usługi Remontowo-Budowlane Radosław Kiełpiński, ul. Płocka 9, 09-451 Radzanowo, 495913,65 zł;

  2. Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Piotr Sosnowski, Gorysze 21 B, 06-400 Ciechanów, 509843,43 zł;

  3. Usługi Ogólnobudowlane i Instalacyjne „LUMAR”, ul. Sienkiewicza 11, 09-200 Sierpc, 489655,98 zł;

  4. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Wojciech Szwech, ul. Wolskiego 3/72, 09-400 Płock, 399516,05 zł;

  5. Zakład Remontowo-Budowlany „REM-BUD” J. Karowski A. Pikalski s.j. , Al. Jachowicza 2, 09-400 Płock, 359818,05 zł;

  6. PHU „ZEL-BUD” Gójsk, ul. Ogrodowa 8, 09-227 Szczutowo, 355863,92 zł;

  7. Hanna Przeciszewska, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, 545979,30 zł.



Trzej wykonawcy zostali w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759) wezwani do uzupełnienia dokumentów, przy czym na wezwanie odpowiedział tylko jeden z nich.

Wobec tego Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Piotr Sosnowski, Gorysze 21 B, 06-400 Ciechanów oraz Hanna Przeciszewska, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc zostali wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 Pzp, a oferty tych wykonawców uznane za odrzucone.


Punktacja dla ofert ważnych była następująca: oferta Nr 1 – 7,2 pkt; oferta Nr 3 – 7,3 pkt, oferta Nr 4 - 8,9 pkt, oferta Nr 5 – 9,9 pkt, oferta Nr 6 – 10,0 pkt.

Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma PHU „ZEL-BUD” Gójsk, ul. Ogrodowa 8, 09-227 Szczutowo, która zaoferowała cenę 355863,92 zł.

Wobec powyższego przetarg rozstrzygnięto na korzyść tej firmy w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.


Starosta Sierpecki

Marek Gąsiorowski


Sierpc, 15.10.2010 r.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym




Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony o wartości poniżej 4845000 euro na wykonanie remontu dachu budynku hali warsztatów szkolnych Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Armii Krajowej 10 w Sierpcu




  1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku hali warsztatów szkolnych mieszczących się przy ul. Armii Krajowej 10 w Sierpcu. Zadanie obejmuje remont i wymianę pokrycia dachowego, zakres prac przewiduje także remont systemu odprowadzania wód opadowych .

Zakres prac obejmuje:

- roboty murowe- z uwagi na projektowaną grubość ocieplenia - 20 cm należy pomurować murki ogniochronne na szczytach budynku o wysokości 50 cm i grubości 25 cm z cegły pełnej lub bloczków betonu komórkowego należy również podwyższyć o 25 cm łuki pełniące rolę wieńca i nadproży nad oknami doświetlającymi hale warsztatowe. Podmurowania wymaga także otwór pod świetlik dachowy oraz otwory okienne od strony budynku szkoły.


- roboty tynkarskie- na ścianach szczytowych należy uzupełnić tynk nakrapiany w kolorze elewacji budynku. Wewnątrz budynku (podmurówka pod oknami i świetlik) należy wykonać tynki zwykłe cementowo-wapienne kat III i pomalować 2 x farbą emulsyjną w kolorze istniejących ścian.


- docieplenie ścian – ponieważ budynek w znacznej części jest już ocieplony ściany powyżej nadproży nad wrotami do hal warsztatowych oraz ścianę z oknami doświetlającymi hale warsztatowe od strony budynku szkoły styropianem grubości 1- cm również metodą lekką mokrą

- paroizolacja.- paroizolacje zaprojektowano z folii PE firmy ROCKWOOOL. Po oczyszczeniu i naprawieniu podłoża betonowego folię należy ułożyć na zakład, a następnie zakłady należy ze sobą zakleić taśmą dwustronnie klejącą.

- ocieplenie dachu – zaprojektowano grubości 20 cm z płyt z wełny mineralnej MONROCK MAX firmy ROCKWOOL. W celu zminimalizowania strat ciepła przez mostki termiczne płyty należy układać w dwóch warstwach po 10 cm mijankowo. strat ciepła. Współczynnik przenikania ciepła dla tych płyt wynosi U= 0,19 [W/m2 K] .

Należy unikać zawilgocenia płyt w trakcie montażu.

Murki ognioochronne należy docieplić na ich pełną wysokość również płytami z wełny mineralnej MONROCK MAX grubości 10 cm. Dodatkowo wzdłuż ścian należy ułożyć kliny z wełny mineralnej 100x100 firmy ROCKWOOOL.


- pokrycie dachu – jako pokrycie dachu zaprojektowano papę termozgrzewalną typu SBS np.: firmy MOGAT gr. 0,5 cm .W koszach należy ułożyć dodatkową warstwę papy, aby wyeliminować możliwość przecieków.


- mocowanie papy podkładowej -

Do mocowania mechanicznego papy podkładowej wraz z płytami izolacyjnymi i paroizolacją do podłoża betonowego zastosowano łącznik teleskopowy typ GOK-185 firmy KOELNER wraz wkrętem typ WBT 61075/ZN firmy KOELNER. Z powodu występowania słabego i nierównomiernego podłoża zaleca się zagęścić ilość łączników do 5 sztuk na metrze kwadrat.


- odpowietrzenie stropodachu- w celu odpowietrzenia stropodachu należy zamontować kominki wentylacyjne np.: firmy Polprofil o śr. 75 mm i wysokości 270 mm w ilości 1 sztuka na trzydziestu metrach kwadratowych dachu.


- obróbki blacharskie- zaprojektowano z blachy ocynkowanej gr. 0,5 mm


- rynny- o śr. 150 mm, rury spustowe o śr. 120 mmm zaprojektowano z blachy ocynkowanej gr. 0,5 mm. Przy montażu rynien należy zachować spadki 0,5 ‰ w kierunku rur spustowych. Uchwyty rynien z płaskowników ocynkowanego w rozstawie co 50 cm należy zamontować do wcześniej zamontowanej murłaty drewnianej o przekroju 20x20 cm. Murłatę zamocować kotwami rozprężającym w rozstawie co 100 cm. Pod murłatę należy ułożyć izolacje z papy a sama murłatę zaimpregnować środkiem grzybobójczym np. FOBOS


- nasady wentylacyjne – zaprojektowano nasady wentylacyjne firmy DOSPEL TRN 200 w ilości 12 . Ponieważ inwestor w chwili sporządzania dokumentacji nie był w stanie wskazać pomieszczeń do zwentylowania, lokalizację wywietrzaków należy ustalić w trakcie robót wykonawczych.


- instalacja odgromowa – należy odtworzyć istniejącą instalację odgromową i dokonać pomiarów jej skuteczności


Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

- zorganizowanie placu budowy wraz z niezbędnymi przyłączami,

- oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),

  1. - utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

Przedmiot zamówienia według CPV – 45.21.42.00-2

  1. Termin realizacji zadania – 60 dni.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.

5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9 pok. Nr 4 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.

6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;

- w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej: Wojciech Kęsicki – p.o. dyrektora Centrum Kształcenia Praktycznego w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 10, (24) 275 81 09, e-mail: ckps@pro.onet.pl;

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

* dysponują przynajmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;

* spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;

* w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 1 zamówienie zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się zarówno przebudowę istniejących, a także budowę nowych obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich usług;

  • zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Centrum Kształcenia Praktycznego w godzinach 8.00-15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.

  • udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.

2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wymogami określonymi w SIWZ, którzy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty:

1) Informacja o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzająca posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2000 r. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 2 do SIWZ;


2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 4);

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

6) Wykazanie co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 4 do SIWZ;

7) Wykaz podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, które wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik nr 5;

8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują podwykonawcy)- załącznik nr 5a;

9) Informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

10) Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

11) Formularz cenowy - załącznik nr 6;

12) Harmonogram rzeczowo-finansowy robót zawierający podział zamówienia na poszczególne etapy robót i terminy ich realizacji wraz z wynagrodzeniem za te etapy - załącznik nr 7;

13) podpisany wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ;

14) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza pełnomocnika umawiających się stron.


8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 11 października 2010 r. do godz. 10.00.

9. Otwarcie ofert nastąpi 11 października 2010 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.

12. Zamawiający rezygnuje z wadium

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.

 

siwz.ckp.doc

specyfikacjatechniczna-opis.doc

siwz.1.ckp.doc

przedmiar_kosztorysnakladczy.pdf

Starosta Sierpecki

Marek Gąsiorowski



Sierpc, 24 września 2010 r.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10015015]

przewiń do góry