OGŁOSZENIE

o udzieleniu zamówienia





Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)



informuję,


  1. że zostało udzielone zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 193000 euro przeprowadzonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Bankowi Pocztowemu SA, ul. Polna 11, 00-633 Warszawa na udzielenie kredytu bankowego w wysokości 5962000 zł dla Powiatu Sierpeckiego na sfinansowanie deficytu budżetowego w 2011 r. za kwotę 1694573,57 zł.


Starosta Sierpecki

wz. Marek Gąsiorowski

wicestarosta



Sierpc, 08.09.2011 r.




OGŁOSZENIE


o rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 193.000 euro na zaciągnięcie kredytu bankowego w wysokości 5.962.000 zł w celu sfinansowania deficytu budżetowego w roku 2011




Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


informuję,


że na ogłoszony przez nas przetarg oferty złożyli:

  1. Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Warszawie, ul. Warecka 11A, 00-955 Warszawa, 1809735,02 zł;

  2. PKO BP SA II Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie, ul. Nowogrodzka 35/41, 00-950 Warszawa, 1817586,57 zł;

  3. Bank Pocztowy SA, ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, 1694573,57 zł.

Oferty były ważne.


Punktacja dla ofert ważnych wynosiła: oferta nr 1 –9,46 pkt, oferta nr 2 – 9,32 pkt, oferta Nr 3 – 10,00 pkt.


Przetarg został rozstrzygnięty w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy na korzyść Bank Pocztowy SA, ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, który zaoferował kredyt za 1694573,57 .



Starosta Sierpecki


Jan Laskowski




Sierpc, 25.08.2011 r.




 

uchwalarp-wyborstarosty.pdf

uchwalarp-wyborwicestarosty.pdf

wyborskarbnika.uchwala.jpg

statutpowiatusierpeckiego.doc

decyzja.nip.jpg

decyzja.regon.jpg

uchwalarp-opinia-ws.budzetu-2011.pdf

uchwalarp-budzet2011.pdf

uchwalarp-zmianabudzetu2011.1.pdf

uchwalarp-zmianabudzetu2011.2.pdf

uchwalarp-zmianabudzetu2011.3.pdf

uchwalarp-wieloletnia_prognoza_finansowa_2011-2023.pdf

opiniario-o-wpf.2011-2023.pdf

uchwalarp-zmianawieloletniejprognozyfinansowej2011-2023.pdf

uchwalarp-zaciagnieciekredytu2011.pdf

opiniario-mozliwoscsplatykredytu2011.pdf

rb-28s.2011.ikwartal.pdf

rb-27s.2011.ikwartal.pdf

rb-nds.2011.ikwartal.pdf

rb-n.2011.ikwartal.pdf

rb-z.2011.ikwartal.pdf

zaswiadczenie.zus.jpg

zaswiadczenie.us.pdf

zaświadczenie REGON Starostwo Powiatowe

zaświadczenie REGON Powiat Sierpecki

informacja-mieniepowiatu2010.odt

stopabezrobocia.powiatsierpecki.doc

bezrobocie.gminy.rtf

informacjarynekpracy.i-v2011.doc

monitoringzawodow.doc

informacja-szczegolowa-o-kondycji-finansowej-powiatu-sierpeckiego.doc

wskazniki_i_relacje_poziomu_zadluzenia_powiatu_sierpeckiego.xls

 

budzet2010__uchwalariows.deficytuorazprawidlowosciprognozykwotydlugu.pdf

Sprawozdanie z wykonania budżetu powiatu sierpeckiego za 2010 r.

wykonanie wydatków majątkowych za 2010 r.

uchwalarp-absolutoriumza2010r..pdf

opiniario-opiniawykonaniebudzetu2010.pdf

bilans-2010.pdf

rb-nds.2010.pdf

rb-n.2010.pdf

rb-z.2010.pdf

rb-28s.2010.pdf

rb-28s. do 31.12.2010r.

rb-27s.2010.pdf

rb-z.spzzoz.2010.pdf

 

uchwalario.opinia.ws.wniosku.o.nieudzielenieabsolutoriumzarzadowipowiatuza2009.pdf

uchwalario.opiniao.sprawozdaniach_z_wykonania_budzetu2009r..pdf

sprawozdanie_opisowe_z_wykonania_budzetu_za_2009_rok.doc

rb-28s.2009.pdf

rb-27s.2009.pdf

rb-nds.i-xii.2009.jpg

rb-z.2009.pdf

rb-n.2009.pdf

 

siwz_na_kredyt_bankowy_w_2011r._-_sfinansowanie_deficytu_budzetowego.doc

 

1.pytania-do-siwz_odpowiedzi.doc

2.pytania-do-siwz_odpowiedzi.doc

3.pytania-do-siwz_odpowiedzi.doc

4.pytania-do-siwz_odpowiedzi.doc

5._zapytania_do_siwz___odpowiedzi.doc

6. zapytania do siwz odpowiedzi  

7. zapytania do siwz odpowiedzi

8. zapytania do siwz odpowiedzi


budzet.2008.sprawozd.cz_1.pdf

budzet.2008.sprawozd.cz_2.pdf

budzet.2008.sprawozd.cz_3.pdf

opiniario.o.wykonaniubudzetuza2008.pdf

rb27s.2008.pdf

rb28s.2008.pdf

rbn.2008.pdf

rbz.2008.pdf

rbnds.2008.pdf

 

 

rb-z.iikwartal2011.pdf

rb-nds.iikwartal2011.pdf

rb-n.iikwartal2011.pdf

rb-28s.iikwartal2011.pdf

rb-27s.iikwartal2011.pdf

rb-27s.2011.zbiorczo.pdf

 

 

sprawozdanie_spzzoz_za_2009.pdf

sprawozdanie_spzzoz_za_2010.pdf

sprawozdanie_spzzoz_i_kwartal_2011.pdf

opinia_rewidenta_za_2009_spzzoz.pdf

opinia_rewidenta_za_2010_spzzoz.pdf

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym




Zarząd Powiatu w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony o wartości powyżej 193.000 euro na zaciągnięcie kredytu bankowego w wysokości 5.962.000 zł w celu sfinansowania deficytu budżetowego w roku 2011



  1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt bankowy w wysokości 5.962.000 z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego w roku 2011. Zabezpieczenie kredytu, a także innych związanych z kredytem należności zostanie określone w umowie z Wykonawcą. Koszty ustanowienia prawnego zabezpieczenia ponosi Kredytobiorca. Przekazanie kredytu nastąpi w 3 transzach: -do 31.10.2011 – 3.000.000,00 zł; -do 30.11.2011 r. - 2.000.00,00 zł; 15.12.2011 r. - 962.000,00 zł na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 20821300082007050053450001. Spłata kredytu w 40 ratach począwszy od 31.03.2012 r. do 31.12.2021 r. w równych ratach po 148050,00 zł każda. Spłata odsetek w okresach kwartalnych łącznie z terminem rat kapitałowych. Oprocentowanie kredytu ustala się w wysokości odpowiadającej stawce WIBOR 1M powiększonej o marżę banku w stosunku rocznym na bazie 365 dni.

Przedmiot zamówienia według CPV – 66.13.00.00-0.

  1. Termin realizacji zadania – 120 miesięcy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.

5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9 pok. Nr 4 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30 po uprzednim zgłoszeniu.

6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;

- w przedmiocie zamówienia jest Stanisław Pijankowski - Skarbnik Powiatu tel. (024) 275-91-08, fax (024) 275-91-00 wewn. 144, e-mail: skarbnik@powiat.sierpc.pl;

  1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy – banki (instytucje kredytowe), działające zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) - niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wymogami określonymi w SIWZ, którzy złożą wraz z ofertą następujące dokumenty:


  1. Symulację wysokości odsetek w okresie kredytowania – załącznik Nr 2.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

3. Podpisany wzór umowy kredytowej stanowiącej załącznik Nr 4 (Wzór umowy kredytowej należy wypełnić odręcznie, bez przepisywania projektu).

4. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub równoważne na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa art. 36 ustawy - Prawo Bankowe.

6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.Dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 30000,00 zł formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp.

oraz:

11. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.


8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 25 sierpnia 2011 r. do godz. 10.00.

9. Otwarcie ofert nastąpi 25 sierpnia 2011 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.

10. Termin związania ofertą wynosi 60 dni od daty składania ofert.

11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.

12. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 30000,00 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 20821300082007050053450001 z zaznaczeniem „Przetarg na kredyt 2011” i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.

15. Ogłoszenie przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 04.07.2011 r. No_Doc_Ext Number 2011—092410. Opublikowany: 2011/S 127-211245.



Starosta Sierpecki

Jan Laskowski



Sierpc, 7 lipca 2011 r.





[Liczba odsłon: 10013523]

przewiń do góry