OGŁOSZENIE

o udzieleniu zamówienia





Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)



informuję,


  1. że zostało udzielone firmie „RAFMAR” Rafał Tkacz, 05-532 Baniocha, Szymanów 2a m1 9, zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4845000 euro przeprowadzonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w związku zaoferowaną ceną brutto 109390,67 zł na remont powierzchni użytkowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu.


Starosta Sierpecki

Jan Laskowski



Sierpc, 02.09.2011 r.



ZENIE

o rozstrzygnięciu postępowania

w trybie przetargu nieograniczonego



Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


informuję, że


swoje oferty na wykonanie remontu powierzchni użytkowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu nadesłali następujący wykonawcy:




1. „CIACH” Szczepan Ciach, ul. Pułtuska 29/17, 07-200 Wyszków, brutto 147157,74 zł.

2. Pawilon Handlowy TERRY Zbigniew Kamiński, ul. Kościelna 1A, 87-300 Brodnica, brutto 139653,95 zł.

3. „RAFMAR” Rafał Tkacz, 05-532 Baniocha, Szymanów 2a 1m 9, brutto 109390,67 zł.


Do 2 wykonawców skierowano pisma w trybie art. 26 ust. 3 i 4 Pzp.

Jeden z wykonawców nie uzupełnił dokumentów i jego oferta została odrzucona.


Pozostałe oferty były poprawne.

Punktacja dla ofert ważnych była następująca: oferta Nr 1 – 7,43 pkt; oferta Nr 3 – 10,00 pkt.


Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść firmy „RAFMAR” Rafał Tkacz, 05-532 Baniocha, Szymanów 2a 1m 9 w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.







Starosta Sierpecki

Jan Laskowski

Sierpc, 26.08.2011 r.





 

  1. Pytanie do siwz odpowiedź
  2. Pytania do siwz odpowiedzi

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym




Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony o wartości poniżej 4845000 euro na wykonanie remontu powierzchni użytkowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu.



  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu powierzchni użytkowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu.

Zakres prac obejmuje:

  1. Dostawę i montaż wykładziny PCV na powierzchni łącznej 703,32 mkw (podłoga + wywinięty cokół), w tym zerwanie starych płytek, frezowanie, szlifowanie, gruntowanie, wylanie masy wyrównującej do 5 mm, szlifowanie wylanej masy, przyklejenie wykładziny na całości w 2 kolorach, wywinięcie cokołu na ścianę 10 cm, spawanie.

  2. Cyklinowanie powierzchni 670 mkw, matowienie oraz malowanie lakierem 338,15 mkw, malowanie 700 mb linii boisk.

  3. Uzupełnienie parkietu na łącznej powierzchni 0,3 mkw.


Wykładzina podłogowa elastyczna, wielowarstwowa, heterogeniczna z przezroczystą warstwą użytkową musi spełniać następujące normy i wymagania:


Nazwa

Nr normy

Wymagania

Lata gwarancji

-

10

Zabezpieczenie powierzchni

-

Poliuretan PUR

Certyfikat zgodności WE

PN-EN 14041

1488-CPD-0017/W

Klasyfikacja użytkowania

PN-EN 649 + PN-EN 685

34/43

Klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień

PN-EN 13501-1

Bfi-s1

Ocena higieniczna

-

pozytywna

Zachowanie elektryczne

PN-EN 14041

antystatyczna

Napięcie elektrostatyczne

PN-EN 1815

< 2kV

Odporność na poślizg

PN-EN 14041

Klasa DS

Dynamiczny współczynnik tarcia (wzdłuż/ w poprzek)

PN-EN 13893

0,66/0,68

Grubość całkowita, mm

PN-EN 428

2,0

Grubość warstwy użytkowej, mm

PN-EN 429

0,8

Ciężar, kg/mkw.

PN-EN 430

3,1

Szerokość rulonu, m

PN-EN 426

2

Długość rulonu, m

PN-EN 426

20

Odporność na ścieranie

PN-EN 660-1

Grupa T

Wgniecenie resztkowe, mm

PN-EN 433

0,03

Stabilność wymiarów po działaniu ciepła, %

PN-EN 434

< 0,4

Zwijanie się po działaniu ciepła, mm

PN-EN 434

< 8

Odporność na światło

PN-ISO 105-802

> 7

Elastyczność

PN-EN 435

dobra

Odporność chemiczna

PN-EN 423

dobra

Odporność na mikroorganizmy

PN-ISO 846

tak

Odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach

PN-EN 425

dobra

Możliwość stosowania w pomieszczeniach z ogrzewaniem podłogowym

-

tak


Klej dyspersyjny o niskiej zawartości wypełniaczy do nakładania cienkowarstwowego wewnątrz pomieszczeń musi spełniać następujące normy i wymagania.


Nazwa

Dane

składniki

modyfikowane kopolimery poliakrylanowe, wypełniacze mineralne, woda

kolor

kremowo-biały

Ciężar właściwy

ok. 1,48 kg/litr

Zużycie

300-400 g/mkw.

Temperatura obróbki

min. 15 ºC na podłożu

Czas otwarty

10-15 min w temperaturze 20 ºC

Czas użytkowania

ok. 35 minut w temperaturze 20 ºC

Możliwość obciążania

po 24-48 godzinach


Lakier 2-komponentowy poliuretanowy na bazie wody przeznaczony do lakierowania drewnianych podłóg sportowych musi spełniać następujące normy i wymagania:


Nazwa

Dane

Zawartość substancji stałych

Około 32%

Odporność na ścieranie

Około 5mg/100 obrotów (SIS 923509)

Połysk (w 60º)

Połysk: około 90, Mat około 20

Proporcje mieszania

4ml utwardzacza na 1 lakieru

Czas otwarcia (przydatność do użycia)

8 godzin

Czas schnięcia

Każda warstwa 21/2 – 3 godziny przy temperaturze 20 ºC i wilgotności 60%.

Delikatne użytkowanie po 72 godzinach przy temperaturze 20 ºC i wilgotności 60%.

Pełne utwardzenie po 8 dniach przy temperaturze 20 ºC i wilgotności 60%.

Wydajność

8-10 mkw./l

Przydatność do użycia

1 rok od daty produkcji w nieotwieranym oryginalnym opakowaniu

Norma DIN 18 032 dotycząca antypoślizgowości

spełnia


Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

- oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

- opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r., nr 207, poz. 2016 z późn. zm.),

- utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

Przedmiot zamówienia według CPV – 45.43.20.00-4

  1. Termin realizacji zadania – 40 dni.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

3a. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia uzupełniającego w zakresie dostawy i montażu wykładziny.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.

5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a pok. Nr 108 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.

6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;

- w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej: Grzegorz Lisicki – kierownik gospodarczy w Liceum Ogólnokształcącym w Sierpc, ul. mjra H. Sucharskiego 2, (24) 275 22 01, tel. kom. 602279470;

7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

* spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;

* w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się wyklejanie powierzchni użytkowych i/lub lakierowanie powierzchni użytkowych w obiektach użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;

  1. *dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach otwarcia Liceum Ogólnokształcącego w godzinach 8.00-15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie.

  2. udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

*nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.

2) Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZW celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną ofertą – załącznik nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1) Oświadczenie wykonawcy o wykorzystaniu w trakcie realizacji zadania materiałów spełniających żądane parametry oraz wyliczonego kosztu położenia 1 mkw. wykładziny- załącznik nr 2 do SIWZ;

2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

6) Wykazanie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wyklejanie połóg wykładziną i/lub lakierowanie parkietów), z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 4 do SIWZ;

Uwaga!

W przypadku gdy Wykonawca specjalizuje się w jednym rodzaju robót i zamierza do drugiego rodzaju robót zatrudnić podwykonawcę wymaga się wypełnienia dodatkowego załącznika Nr 4 do SIWZ także przez wskazanego podwykonawcę;

7) Wykaz podwykonawców, wraz ze wskazaniem zakresu robót, które wykonawca zamierza im powierzyć (o ile występują) - załącznik nr 5;

8) Zobowiązanie do współpracy (o ile występują podwykonawcy)- załącznik nr 5a;

9) Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

10) podpisany wzór umowy – załącznik nr 6 do SIWZ;

11) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza pełnomocnika umawiających się stron.

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.


8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 23 sierpnia 2011 r. do godz. 10.00.

9. Otwarcie ofert nastąpi 23 sierpnia 2011 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

11. Kryteria wyboru ofert: cena ryczałtowa - 100%.

12. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 2000 zł, które wykonawca wnosi w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, przy czym w przypadku wyboru przez wykonawcę formy pieniężnej kwotę wadium należy przelać na konto Zamawiającego w Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 20821300082007050053450001 z zaznaczeniem „Przetarg na remont LO” i okazać dowód wniesienia wadium przy otwarciu ofert.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.



Starosta Sierpecki

Jan Laskowski



Sierpc, 1 sierpnia 2011 r.

 

siwz.lo.doc


















Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10015424]

przewiń do góry