OGŁOSZENIE

o udzieleniu zamówienia





Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.)



informuję,

że zostało udzielone firmie Zakład Budowlany „DEDAL” Hieronim Tomczyk, Sobowo 7B, 09-414 Brudzeń, zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.000.000 euro przeprowadzonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) w związku z zaoferowaną ceną 115.427,87 zł brutto na realizację zadania pn. Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi. Etap I.


Starosta Sierpecki

Jan Laskowski



Sierpc, 08.05.2012 r.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

 

OGŁOSZENIE

o rozstrzygnięciu postępowania

w trybie przetargu nieograniczonego



Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


informuję, że


oferty na wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi. Etap I nadesłali:

1. Zakład Budowlany „DEDAL” Hieronim Tomczyk, Sobowo 7B, 09-414 Brudzeń, 115.427,87 zł brutto;

2. PHU „BUDOMEX” Dariusz Rzeszotarski, ul. Świętokrzyska 2a, 09-200 Sierpc, 177.464,41 zł brutto;

3. PHU TYMBUD Wojciech Szwech, Maszewo Duże, ul. Dębowa 37, 09-400 Płock, 135.300,00 zł brutto;

4. PHU „ZEL-BUD”, Gójsk, ul. Ogrodowa 8, 09-227 Szczutowo, 156.380,15 zł brutto.


W trakcie badania ofert wątpliwości wzbudziła cena podana w ofercie Wykonawcy Nr 1.

W celu wyjaśnienia tej kwestii w trybie art. 87 ust. 1 oraz art. 90 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) skierowano do Wykonawcy zapytanie o udzielenie wyjaśnienia dotyczącego podanych w ofercie niskich kosztów materiałów.

W trybie art. 26 ust. 3 Pzp skierowano do Wykonawcy Nr 1 wezwanie o uzupełnienie dokumentacji.

W przewidzianym terminie wzywany Wykonawca uzupełnił ofertę o brakujący dokument oraz udzielił zadowalających wyjaśnień w kwestii zaoferowanej przez siebie ceny.

Wobec powyższego wszystkie 4 oferty uznano za poprawne i przyznano im następującą liczbę punktów: oferta Nr 1 – 10,00 pkt; oferta Nr 2 – 6,5 pkt; oferta Nr 3 – 8,53 pkt; oferta Nr 4 – 7,38 pkt.


Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść Zakładu Budowlanego „DEDAL” Hieronim Tomczyk, Sobowo 7B, 09-414 Brudzeń w trybie art. 91 ust. 1 powołanej ustawy.



Starosta Sierpecki

Jan Laskowski

Sierpc, 25.04.2012 r.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

siwz1.starostwo.doc

zalacznikidosiwz.doc

kosztorys_nakladczy_starostwo_aktualny.pdf

kosztorys_nakladczy_starostwo_aktualny.ath

zapytaniadosiwz_odpowiedzi.doc

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Zarząd Powiatu w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego wraz z robotami towarzyszącymi. Etap I



1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Starostwa Powiatowego wraz z robotami towarzyszącymi. Etap I.

1a. Przedmiot zamówienia według CPV – 45.45.00.00-6.

1c. Zamówienie obejmuje 3 zakresy robót budowlanych.

I

Izolację pionową dwóch ścian budynku:

1) Demontaż i ponowny montaż kostki betonowej polbruk przy budynku od strony zachodniej 15,0m2 = 15,0x1,00;

2) Rozbiórkę oraz ponowne wykonanie przy budynku od strony zachodniej nawierzchni z gryzu bazaltowego o grubości 15cm z wywiezieniem i utylizacją gruzu na powierzchni 3,0m2 = 2,50x1,20;

3) Demontaż oraz wykonanie przy budynku od strony południowej nawierzchni z asfaltobetonu o grubości 10cm z wywiezieniem i utylizacją gruzu na powierzchni 30,40m2 /3,50+3,00+9,00/x1,00 + 12,42x1,20;

4) Wykopy ręczne o głębokości do 1,50 m o ścianach pionowych przy odkrywaniu istniejących fundamentów z wywiezieniem i kosztami utylizacji 50% gruntu, tj. 43,34m3 = /0,60+1,20/x0,5x1,50x/18,0 +12,50/ + 0,90x1,60x1,50;

5) Oczyszczenie ścian z resztek ziemi oraz wykonanie dwóch warstw izolacji z lepiku na zimno + izolacja z folii poliuretanowej kubełkowej - 50,00m2 = /18,0+12,42+2,87/1,50;

6) Zasypanie wykopów ziemią złożoną obok /50% - 43,34x0,5 = 21,67m3/ + zasypanie pozostałych wykopów dostarczonym piaskiem wraz z zagęszczeniem /50% - 21,67m3/;

7) Odtworzenie przy budynku nawierzchni:

- 15,0m2 z kostki betonowej polbruk;

- 3,0m2 z grysu bazaltowego o grubości 15cm;

- 30,40m2 z asfaltobetonu o grubości 10cm.

II

Termomodernizację dwóch ścian budynku wraz z robotami towarzyszącymi:

1) Ocieplenie ścian zewnętrznych /od strony południowej i zachodniej/ styropianem o gr. 12 cm wraz z wykonaniem tynku dekoracyjnego akrylowego wraz innymi robotami towarzyszącymi;

2) Ocieplenie cokołu budynku styropianem o gr. 10 cm na ścianach jw. z wykonaniem tynku żywicznego wraz innymi robotami towarzyszącymi;

3) Demontaż okien plastikowych w ilości 10 sztuk - z czego do wymiany przewidziano 6szt. okien oraz do zamurowania pustakami gazobetonowymi 4 sztuk otworów okiennych wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących;

4) Zamontowanie w wejściu głównym drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych przesuwnych malowanych proszkowo dla otworu drzwiowego o wym. 1,15x2,10m z montażem napędu firmy TORMAX (lub równorzędną) i zasilaniem w energię elektryczną wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących ujętych m. in. w poz. 2, 3, 4,5, 6, 7, 8, 40 obmiaru robót;

5) Pokrycie blachodachówką zadaszenia nad wejściem wraz z robotami towarzyszącymi i wymianą okładzin schodów zewnętrznych /na płytki ceramiczne antypoślizgowe o 5-tym stopniu ścieralności/;

6) Nad windą dla osób niepełnosprawnych wykonanie zadaszenia konstrukcji aluminiowej malowanej proszkowo z przykryciem płytami z poliwęglanu komorowego bezbarwnego lub mlecznego.

III

Prace wewnątrz budynku:

1) Wymianę płytek ceramicznych wraz z cokolikami w wejściu głównym oraz na korytarzach i zejściu do piwnicy na parterze budynku na płytki ceramiczne antypoślizgowe o 5-tym stopniu ścieralności /jak na piętrze budynku/;

2) Remont ścian wewnętrznych wejścia głównego oraz korytarzy i zejścia do piwnicy na parterze budynku z demontażem paneli plastikowych wraz z malowaniem ścian powłoką natryskową MULTIKOLOR (lub równorzędną) wraz z lakierowaniem - poz. 63, 70, 71,72 obmiaru robót;

3) Malowanie farbą emulsyjną sufitów na parterze budynku oraz miejsc po zamurowanych oknach w pomieszczeniach biurowych.

Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),

3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.


2. Termin realizacji zadania: 31 lipca 2012 r., przy czym Zamawiający wymaga, aby roboty wewnątrz budynku zostały zrealizowane w okresie 1-31 lipca 2012 r.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

3a. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w zakresie dostawy i wymiany okien oraz robót murarskich i tynkarskich.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. 108.

5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

1) W zakresie przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej: Monika Szablewska – Kierownik Referatu Administracyjnego Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl;

2) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl.


6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;

2) w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się budowę, remont lub modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;

3) dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach otwarcia Starostwa Powiatowego w godzinach 7.30-15.30 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie;

4) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;

6) zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Sierpcu w godzinach 7.30-15.30 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie;

7) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Pzp;

8) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy.


6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.

6c. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp do oferty dołączyć należy:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6d. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł.

2) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 50% ceny oferty, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3) Dowód wniesienia wadium.


7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 17 kwietnia 2012 r. do godz. 10.00.

8. Otwarcie ofert nastąpi 17 kwietnia 2012 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.


10. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości   3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 10a. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.:

1) pieniądzu,

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

10b. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 95 8213 0008 2007 0500 5345 0009 z adnotacją „Termomodernizacja Starostwa”. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

10c. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a w sekretariacie, pok. Nr 101 lub dołączyć do oferty.

10d. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.

11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.

12. Termin związania ofertą – 30 dni.

13. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

14. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



                                                          Starosta Sierpecki

                            Jan Laskowski

Sierpc, dnia 2 kwietnia 2012 r.


























Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10015311]

przewiń do góry