OGŁOSZENIE

O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU





Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)


unieważniam


przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu oraz budynku hali sportowej, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.





Starosta Sierpecki


Jan Laskowski



Sierpc, 11.05.2012 r.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

siwz.termomodedrnizacjaliceum.doc

zalacznikidosiwz.doc

kosztorys_nakladczyhalasportopwalo.pdf

kosztorysnakladczy.budyneklo.pdf

kosztorys_nakladczy_sierpc_lo_hala_sportowa.ath

kosztorys_nakladczy_sierpc_lo_szkola_lacznik_popr.ath

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym


Zarząd Powiatu w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony poniżej 5.000.000 euro na wykonanie termomodernizacji budynku Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu oraz budynku hali sportowej


1. Zakres prac do wykonania przy budynku Liceum Ogólnokształcącego: ocieplenie ścian zewnętrznych o powierzchni 2567,2 m2 metodą bezspoinową lekką styropianem o grubości 12 mm; ocieplenie 2120,0m2 stropodachu metodą rozkładania styropapy o grubości - 5 cm. Przemurowywanie kominów, obróbki blacharskie oraz montaż instalacji odgromowej. Zakres prac nie objętych kosztorysem nakładczym: usunięcie płyt chodnikowych opasujących budynek od północy, wschodu i południa na długości 180m i szerokości 0,5m, korytowanie podłoża do głębokości 0,25 m, wylanie opaski betonowej z zachowaniem odpowiednich spadków od ścian budynku przy wykorzystaniu istniejących krawężników jako ograniczników opaski.

1a. Zakres prac do wykonania przy hali sportowej: ocieplenie 1183 m2 stropodachu metodą rozkładania styropapy o grubości - 10 cm; obróbki blacharskie oraz montaż instalacji odgromowej.


Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.),

3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

Przedmiot zamówienia według CPV – 45.45.00.00-6.


2. Termin realizacji zadania: 1 czerwca – 31 sierpnia 2012 r.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl. SIWZ można także pobrać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. 108.

5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

1) W zakresie przedmiotu zamówienia: Monika Szablewska – Kierownik Referatu Administracyjnego Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl;

2) W zakresie wizji lokalnej: Grzegorz Lisicki – Kierownik Gospodarczy w Liceum Ogólnokształcącym w Sierpcu, ul. mjra H. Sucharskiego 2, (24) 275 22 01, tel. kom. 602 279 470;

3) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Referacie Administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: ra@powiat.sierpc.pl.

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp;

2) w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się budowę, remont lub modernizację obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót;

3) dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach otwarcia Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu w godzinach 8.00-15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie;

4) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

  1. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;

6) zapoznają się z dokumentacją techniczną zadania i dokonają wizji lokalnej terenu w godzinach pracy Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu w godzinach 8.00-15.00 i przedstawią Zamawiającemu najpóźniej 6 dni przed dniem składania ofert na piśmie swe spostrzeżenia dotyczące ewentualnych rozbieżności między stwierdzonym przez siebie stanem faktycznym a dokumentacją opisującą zadanie;

7) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Pzp;


6a. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

6b. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w SIWZ.

6c. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Pzp do oferty dołączyć należy:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6d. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł.

2) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 50% ceny oferty, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3) Dowód wniesienia wadium.


7. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 14 maja 2012 r. do godz. 10.00.

8. Otwarcie ofert nastąpi 14 maja 2012 r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. Nr 110.

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.


10. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości   20.000,00 zł (słownie:dwadzieścia tysięcy złotych).

  1. 10a. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.:

  2. 1) pieniądzu,

  3. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  4. 3) gwarancjach bankowych,

  5. 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

  6. 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

10b. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu Nr konta: 95 8213 0008 2007 0500 5345 0009 z adnotacją „Termomodernizacja Liceum”. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

10c. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a w sekretariacie, pok. Nr 101 lub dołączyć do oferty.

  1. 10d. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.

11. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.

12. Termin związania ofertą – 30 dni.

13. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

14. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.



Starosta Sierpecki

Jan Laskowski

Sierpc, dnia 25 kwietnia 2012 r.



Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10015644]

przewiń do góry