PLAN PRACY
Zarządu Powiatu w Sierpcu
na 2012 rok
Lp. |
Zakres |
Zadania |
Termin rozpatrzenia |
Odpowiedzialny |
I |
Organizacja i zarządzanie |
Przyjęcie planu pracy Zarządu Powiatu na 2012 rok |
Styczeń |
Sekretarz Powiatu |
Ocena wykonania planu pracy przez wydziały starostwa za 2011 rok |
Luty |
Sekretarz Powiatu |
||
Informacja o sposobie załatwienia skarg i wniosków w Starostwie Powiatowym w Sierpcu w 2011 roku |
Luty |
Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru |
||
|
|
|
||
|
|
|
||
II |
Bezpieczeństwo Publiczne, Obrona Cywilna |
Zapoznanie się ze sprawozdaniem z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku
|
Luty |
Kierownik Referatu Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej |
Zapoznanie się ze sprawozdaniem z przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej
|
Maj |
Kierownik Referatu Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej |
||
III |
Ochrona Zdrowia |
Wybór biegłego rewidenta w celu dokonania badania sprawozdania finansowego SP ZZOZ za 2011 rok |
Styczeń |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
Dokonanie analizy i wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu sprawozdania SP ZZOZ w Sierpcu o przychodach, kosztach i wyniku finansowym za IV kwartał 2011 roku |
Luty |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Informacja o zakontraktowaniu świadczeń medycznych i sytuacji finansowej szpitala |
Luty |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu sprawozdania rzeczowo - finansowego za 2011 rok SP ZZOZ w Sierpcu |
Maj |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu sprawozdania z działalności SP ZZOZ w Sierpcu za 2011 rok |
Maj |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu planu rzeczowo- finansowego SP ZZOZ w Sierpcu na 2012 rok |
Maj |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Dokonanie analizy i wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu sprawozdania SP ZZOZ w Sierpcu o przychodach, kosztach i wyniku finansowym za I kwartał 2012 roku |
Czerwiec |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Dokonanie analizy i wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu sprawozdania SP ZZOZ w Sierpcu o przychodach, kosztach i wyniku finansowym za II kwartał 2012 roku |
Sierpień |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Dokonanie analizy i wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu sprawozdania SP ZZOZ w Sierpcu o przychodach, kosztach i wyniku finansowym za III kwartał 2012 roku |
Listopad |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Wystąpienie do Rady Powiatu o upoważnienie Zarządu Powiatu w Sierpcu do wyboru podmiotu uprawnionego do badania sprawozdania finansowego SP ZZOZ w Sierpcu za 2012 rok |
Listopad |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Informacja o aktualnej sytuacji finansowej SP ZZOZ w Sierpcu z uwzględnieniem stopnia awansu inwestycji, źródeł finansowania i perspektywy rozwoju |
Grudzień |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
|
|
|
||
IV |
Opieka Społeczna |
Dokonanie analizy i wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu sprawozdania z działalności PCPR w Sierpcu za rok 2011 oraz wykaz potrzeb w zakresie pomocy społecznej . |
Luty |
Kierownik PCPR w Sierpcu |
Omówienie czynników wpływających na średni miesięczny koszt utrzymania mieszkańców DPS w Szczutowie . |
Luty |
Dyrektor DPS w Szczutowie |
||
Analiza rozszerzenia działalności o prowadzenie DPS-u łącznie dla osób w podeszłym wieku oraz osób przewlekle somatycznie chorych oraz ocena dotychczasowego funkcjonowania placówki.
|
Luty |
Dyrektor DPS w Szczutowie Kierownik PCPR w Sierpcu |
||
Wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu projektu uchwały w sprawie podziału środków PFRON przyznanych powiatowi na realizację zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej w 2012 roku . |
Luty |
Kierownik PCPR w Sierpcu |
||
Zapoznanie się z informacją dotyczącą funkcjonowania rodzin zastępczych na terenie powiatu. |
Marzec |
Kierownik PCPR w Sierpcu |
||
Zapoznanie się z informacją dotyczącą funkcjonowania mieszkań chronionych . |
Kwiecień |
Kierownik PCPR w Sierpcu |
||
Zapoznanie się z informacją dotyczącą realizacja zadań z zakresu orzecznictwa pozarentowego . |
Maj |
Kierownik PCPR w Sierpcu |
||
Sprawozdanie z realizacji zawartych porozumień między powiatami w zakresie opieki i wychowania dzieci z terenu powiatu w placówkach opiekuńczo wychowawczych. |
Lipiec |
Kierownik PCPR w Sierpcu |
||
Ocena działalności realizowanej przez DPS w Szczutowie ze zwróceniem uwagi na zwiększenie dochodów własnych m.in. usługi specjalistyczne dla osób niezamieszkujących w DPS w Szczutowie . |
Sierpień |
Dyrektor DPS w Szczutowie |
||
Informacja dotycząca organizacji wypoczynku letniego dla dzieci w ramach programu „Pogodne Lato 2011”. |
Wrzesień |
Kierownik PCPR w Sierpcu |
||
Sprawozdanie z udzielonego wsparcia „ofiarom przemocy” oraz realizacji programu korekcyjno – edukacyjnego dla sprawców przemocy w rodzinie. |
Październik |
Kierownik PCPR w Sierpcu |
||
Informacja dotycząca realizacji zadania: szkolenia, doskonalenia zawodowego i doradztwa metodycznego dla kadr pomocy społecznej z terenu powiatu. |
Listopad |
Kierownik PCPR w Sierpcu |
||
Omówienie stanu obłożenia w DPS w Szczutowie w związku ze zmianą działalności o prowadzenie DPS -u w Szczutowie dla osób w podeszłym wieku oraz osób przewlekle somatycznie chorych. |
Grudzień |
Dyrektor DPS w Szczutowie |
||
Informacja z realizacji III edycji programu „Z Wami dla was” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. |
Grudzień |
Kierownik PCPR w Sierpcu |
||
|
|
|
||
V |
Przeciwdziałanie bezrobociu |
Dokonanie analizy i wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu sprawozdania z programu działania PUP w Sierpcu za II półrocze 2011 roku . |
Luty |
Dyrektor PUP w Sierpcu |
Informacja o stanie bezrobocia w powiecie sierpeckim w 2011 roku . |
Luty |
Dyrektor PUP w Sierpcu |
||
Informacja o pozyskanych środkach finansowych na aktywizację zawodową bezrobotnych w I półroczu 2012 roku. |
Czerwiec |
Dyrektor PUP w Sierpcu |
||
Dokonanie analizy i wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu sprawozdania z rocznego programu działania PUP w Sierpcu za I półrocze 2012 roku. |
Lipiec |
Dyrektor PUP w Sierpcu |
||
Informacja o bieżącej działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Sierpcu z uwzględnieniem realizacji planu finansowego remontów, stanu zatrudnienia, stopnia realizacji rozporządzeń dotyczących standardów i warunków prowadzenia usług na rynku pracy w urzędzie. |
Wrzesień |
Dyrektor PUP w Sierpcu |
||
Informacja o pozyskanych środkach finansowych na aktywizację zawodową bezrobotnych w II półroczu 2012 roku. |
Grudzień |
Dyrektor PUP w Sierpcu |
||
|
|
|
||
VI |
Rozwój Powiatu i Promocja |
Wyrażenie zgody na udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. Dostawa paliw płynnych do pojazdów do pojazdów samochodowych wykorzystywanych przez jednostki organizacyjne Powiatu Sierpeckiego. |
Styczeń |
Kierownik Referatu Administracyjnego |
Wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu projektu uchwały w sprawie upoważnienia Zarządu Powiatu na rok 2012 do zatwierdzania projektów konkursowych i systemowych zgłaszanych przez Powiat Sierpecki na konkursy ofert ogłoszone przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych w ramach POKL oraz Regionalnego Programu Województwa Mazowieckiego Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych . |
Styczeń |
Samodzielne stanowisko ds. promocji i rozwoju powiatu |
||
Wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu projektu uchwały w sprawie ustanowienie tytułu honorowego „Zasłużony dla Powiatu”. |
Luty |
Samodzielne stanowisko ds. promocji i rozwoju powiatu |
||
Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu promocji za 2011 rok oraz założenia na 2012 rok . |
Luty |
Samodzielne stanowisko ds. promocji i rozwoju powiatu |
||
Zapoznanie się z informacją dotyczącą działalności Lokalnej Organizacji Turystycznej „Nad Skrwą i Sierpiennicą” . |
Luty |
Wydział Oświaty i Zdrowia |
||
Wyrażenie zgody na udzielenie zamówienia publicznego pn. Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego przy ul. Świętokrzyskiej . |
Marzec |
Kierownik Referatu Administracyjnego |
||
Informacja o harmonogramie prac związanych z utworzeniem jednostki organizacyjnej Powiatu - Domu Dziecka w Szczutowie. |
Marzec |
Kierownik PCPR w Sierpcu,
Kierownik Referatu Administracyjnego |
||
Wyrażenie zgody na udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu. |
Kwiecień |
Kierownik Referatu Administracyjnego |
||
Wyrażenie zgody na udzielenie zamówienia publicznego pn. Zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek placówki opiekuńczo-wychowawczej dla dzieci i młodzieży. |
Kwiecień |
Kierownik Referatu Administracyjnego |
||
Wyrażenie zgody na udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Sierpcu. |
Kwiecień |
Kierownik Referatu Administracyjnego |
||
Wyrażenie zgody na udzielenie zamówienia publicznego pn. Termomodernizacja budynku szkoły i łącznika Liceum Ogólnokształcącego w Sierpcu wraz z ociepleniem stropodachu hali sportowej. |
Kwiecień |
Kierownik Referatu Administracyjnego |
||
Analiza potrzeb w utrzymaniu i finansowaniu powiatowych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych . |
Wrzesień |
Kierownik Referatu Administracyjnego |
||
Informacja poszczególnych wydziałów Starostwa Powiatowego dotycząca pozyskiwania i wykorzystania funduszy pozabudżetowych w roku 2012. |
Czerwiec |
Wydział ON. OZ, G, RŚ, AB, samodzielne stanowisko ds promocji i rozwoju powiatu |
||
Informacja poszczególnych jednostek organizacyjnych Powiatu dotycząca pozyskiwania i wykorzystania funduszy pozabudżetowych w roku 2012. |
Czerwiec |
PCPR w Sierpcu, PUP w Sierpcu, DPS w Szczutowie |
||
Informacja na temat planów złożenia wniosków mających na celu pozyskanie środków pozabudżetowych w roku 2013. |
Grudzień |
Wydział ON. OZ, G, RŚ, AB, samodzielne stanowisko ds promocji i rozwoju powiatu |
||
Informacja jednostek organizacyjnych Powiatu na temat planów złożenia wniosków mających na celu pozyskanie środków pozabudżetowych w roku 2013. |
Grudzień |
PCPR w Sierpcu, PUP w Sierpcu, DPS w Szczutowie |
||
|
|
|
||
VII |
Edukacja, Kultura, Sport, Turystyka |
Dokonanie analizy i wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu sprawozdania z poniesionych w 2011 roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli w odniesieniu do wysokości średnich wynagrodzeń oraz średniej struktury zatrudnienia nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Powiat Sierpecki . |
Styczeń |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
Ustalenie kwot dofinansowania szkół niepublicznych . |
Luty |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Przedłożenie Radzie Powiatu „Programu opieki nad zabytkami Powiatu Sierpeckiego na lata 2012-2015” . |
Luty |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Informacja dotycząca funkcjonowania boiska „Orlik” przy Zespole Szkół Zawodowych Nr 2 w Sierpcu. |
Luty |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację w 2012 roku zdań publicznych Powiatu Sierpeckiego przez organizacje pozarządowe. |
Luty |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Aktualny stan techniczny obiektu KP w Sierpcu (hotel) oraz poziom sprawności urządzeń i wyposażenia – potrzeby niezbędnych prac i inwestycji. |
Luty |
Kierownik KP w Sierpcu |
||
Informacja na temat realizacji Uchwały Nr 300/LIV/10 Rady Powiatu w Sierpcu z dnia 29 października 2010 roku w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Powiatu Sierpeckiego z organizacjami pozarządowymi, osobami prawnymi i innymi jednostkami organizacyjnymi, których cele statutowe obejmują prowadzenie działalności pożytku publicznego na rok 2011. |
Marzec |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Przyjęcie zasad i planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli szkół i placówek prowadzonych przez Powiat Sierpecki. |
Marzec |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Ustalenia profili kształcenia oraz zawodów w szkołach prowadzonych przez Powiat Sierpecki. |
Marzec |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Informacja dotycząca możliwości pozyskania przez szkoły i placówki oświatowe dodatkowych środków z rezerwy subwencji oświatowej . |
Marzec |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Przyjęcie wytycznych do organizacji roku szkolnego 2012/2013. |
Marzec |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Opracowanie koncepcji funkcjonowania Biblioteki Powiatowej. |
Kwiecień |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Wszczęcie procedury konkursowej na stanowisko Dyrektora Centrum kształcenia Praktycznego w Sierpcu |
Kwiecień |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Opracowanie strategii oświatowej z uwzględnieniem strategii demograficznej i finansowej (2012-2015). |
Maj |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Wszczęcie procedury konkursowej na stanowisko Dyrektora Zespołu Szkół Nr 1 w Sierpcu |
Maj |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Wszczęcie procedury konkursowej na stanowisko Dyrektora ZSZ Nr 2 w Sierpcu |
Maj |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Aktualny stan techniczny KP w Sierpcu (basen) oraz poziom sprawności urządzeń i wyposażenia – potrzeby niezbędnych prac i inwestycji. |
Czerwiec |
Kierownik KP w Sierpcu |
||
Powołanie komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela mianowanego . |
Lipiec listopad |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Informacja dotycząca naboru do szkół ponadgimnazjalnych . |
Sierpień |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Informacja o przygotowaniu szkół ponadgimnazjalnych do rozpoczęcia nowego roku szkolnego 2012/2013. |
Wrzesień |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Dokonanie analizy i wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu informacji o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny w szkołach tych typów, których prowadzenie należy do zadań własnych jednostki samorządu terytorialnego. |
Październik |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
Dokonanie analizy i wniesienie pod obrady Rady Powiatu w Sierpcu projektu „Programu współpracy Powiatu Sierpeckiego z organizacjami pozarządowymi na 2013 rok” po uprzednim przeprowadzeniu konsultacji w niniejszym zakresie. |
Październik |
Naczelnik Wydziału Oświaty i Zdrowia |
||
|
|
|
||
VIII |
Finanse |
Przyjęcie planu dochodów i wydatków budżetu powiatu oraz planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej na 2012 rok w pełnej klasyfikacji budżetowej. |
Styczeń |
Skarbnik Powiatu |
Przekazanie uprawnień dla kierowników jednostek organizacyjnych w zakresie przeniesienia wydatków między paragrafami w ramach rozdziału. |
Styczeń |
Skarbnik Powiatu |
||
Analiza wykonania budżetu za IV kwartał 2011 roku i I kwartał 2012 roku. |
Kwiecień |
Skarbnik Powiatu |
||
Analiza wykonania budżetu powiatu za 2011 rok w świetle uzyskania absolutorium . |
Marzec |
Skarbnik Powiatu |
||
Przyjęcie informacji z wykonania budżetu powiatu sierpeckiego za 1 półrocze 2012 roku . |
Sierpień |
Skarbnik Powiatu |
||
Analiza wykonania budżetu za II i III kwartał 2012 roku. |
Listopad |
Skarbnik Powiatu |
||
Przygotowanie projektu uchwały budżetowej na 2013 rok oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej. |
Listopad |
Skarbnik Powiatu |
||
Ustalenie wydatków budżetu powiatu które w 2012 roku nie wygasają z upływem roku budżetowego . |
Grudzień |
Skarbnik Powiatu |
||
|
|
|
||
IX |
Drogownictwo i komunikacja |
Sprawozdanie z działalności ZDP w Sierpcu . |
Luty |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
Przedstawienie wykazu dróg powiatowych na terenie poszczególnych Gmin Powiatu Sierpeckiego uwzględniając podział na asfaltowe i gruntowe. |
Luty |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Przedstawienie informacji dotyczących stanu wdrożenia spraw wynikających z kontroli NIK: a) przeprowadzania kontroli stanu technicznego dróg i obiektów mostowych, b) prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej dla zarządzanych obiektów infrastruktury drogowej, c) opracowanie planu rozwoju sieci drogowej dróg powiatowych |
Luty |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Wstępna informacja z przebiegu zimowego utrzymania dróg, ustalenie zasad i sposobu utrzymania czystości dróg w roku 2012. |
Marzec |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Informacja dotycząca prac związanych z regulacją stanu prawnego dróg powiatowych w trybie przewidzianym w ustawie z dnia 13 października 1998 roku Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną . |
Marzec |
Kierownik ZDP w Sierpcu
Naczelnik Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami |
||
Informacja w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację inwestycji drogowych – sprawy bieżące oraz planowane . |
Maj |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Informacja o stanie prac wykonanych przy pomocy koparko - ładowarki na drogach Powiatu Sierpeckiego. |
Lipiec Grudzień |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Opracowanie wspólnie z Wójtami Gmin Powiatu Sierpeckiego propozycji rozwiązań do planu zimowego utrzymania dróg. |
Sierpień |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Informacja na temat przebiegu remontów dróg powiatowych (bieżące utrzymanie) oraz aktualnego ich stanu. |
Wrzesień |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Informacja dotyczącą przygotowania do zadań inwestycyjnych i remontowych na drogach powiatowych w roku 2013 . |
Październik |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Zatwierdzenie planu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016. |
Październik |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi dot. oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonie zimowym 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016. |
Październik |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Informacja dotycząca przygotowania do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2012-2013. |
Listopad |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Rozliczenie inwestycji wykonanych w roku 2012 . |
Grudzień |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
Analiza wykonywania nadzoru nad: a) stacjami kontroli pojazdów, b) ośrodkami szkolenia kierowców . |
Grudzień |
Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu |
||
Informacja dotycząca przeprowadzenia postępowań przetargowych w zakresie realizacji inwestycji drogowych .w ramach posiadanego upoważnienia. |
Co miesiąc |
Kierownik ZDP w Sierpcu |
||
|
|
|
||
X |
Geodezja i Gospodarka Nieruchomościami |
Przedstawienie informacji o służebności przesyłu energii na terenach inwestycyjnych Powiatu Sierpeckiego . |
Luty |
Naczelnik Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami |
Rozwiązanie umowy dzierżawy z Zespołem Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu w części dotyczącej planowanych do zbycia działek. |
Czerwiec |
Naczelnik Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami |
||
Sprzedaż nieruchomości położonych w obrębie Studzieniec planowanych do zbycia zgodnie z Planem wykorzystania zasobu nieruchomości Powiatu Sierpeckiego. |
Czerwiec |
Naczelnik Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami |
||
Informacja o realizacji zadań z zakresu działania geodezji, kartografii i katastru oraz wykaz potrzeb Wydziału w celu poprawy funkcjonowania i realizacji zadań powiatowych . |
Wrzesień |
Naczelnik Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami |
||
|
|
|
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Pawłowska Dominika
- Data udostępnienia w BIP: 2012-03-13 08:24:32
- Informacja zaktualizowana przez: Piotrowska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-07-29 12:11:58
- Liczba odsłon: 2859
- Historia dokumentu: