Wersja archiwalna 2011-02-18 13:13:23

 

siwz.zakupsamochodu.doc


O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym




Starostwo Powiatowe w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Świętokrzyska 2a


ogłasza


przetarg nieograniczony o wartości poniżej 193.000 euro

na zakup samochodu służbowego

na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu


1. Przedmiotem zamówienia jest samochód osobowy spełniający warunki minimalne, jak niżej:


Dane ogólne:

a) rok produkcji – 2011,

b) nadwozie typu limuzyna,

c) liczba drzwi – 4,

d) liczba miejsc siedzących - 5,

e) długość pojazdu - min. 4800, szerokość min. 1800, rozstaw osi min. 2700.


Silnik i nadwozie:

a) silnik benzynowy o pojemności max. 1,8 o mocy powyżej 150 KM,

b) kolor nadwozia czerń metalic,

c) stalowe obręcze

d) koło zapasowe stalowe.

Bezpieczeństwo:

a) czujnik parkowania (tył),

b) poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,

c) boczne poduszki powietrzne z przodu,

d) poduszka chroniąca kolana kierowcy,

e) trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości mocowania i pirotechnicznymi napinaczami,

f) kurtyny powietrzne,

g) ESP, ABS, ASR, MSR, HBA, EBV, EDL, DSR, ACS,

h) przednie światła przeciwmgielne,

i) alarm z funkcją monitorowania wnętrza i czujnikiem przechyłu oraz niezależna syrena,

j) elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu systemem zabezpieczającym przed przytrzaśnięciem,

Komfort:

a) klimatyzacja automatyczna,

b) instalacja radiowa (8 głośników, 2 anteny),

c) radioodtwarzacz CD, MP3,

d) fotele przednie z regulacją wysokości

Warunki dostawy:

a) Wraz z samochodem Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację (oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, kartę pojazdu, książkę przeglądów serwisowych),

b) Koszty sprawdzenia, jazda próbna obciążają w całości Wykonawcę,

c) Zamawiający odbierze samochód w punkcie wskazanym przez Wykonawcę,

d) Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów.

e) Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu umowy udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony samochód.

Wyposażenie dodatkowe:

a) apteczka zgodna z DIN13164,

b) linka holownicza,

c) kamizelka.

Minimalne okresy gwarancyjne:

- na elementy mechaniczne: min. 24 miesiące;

- na powłokę lakierniczą: min. 36 miesięcy;

- na perforację blach nadwozia: min. 120 miesięcy,

- na opony: min. 2 lata,

- na szyby: min. 2 lata.


Przedmiot zamówienia według (CPV) 34110000-1.

  1. Termin realizacji zadania – 3 miesiące od daty podpisania umowy.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, wariantowych i uzupełniających.

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.

5. Egzemplarz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać u Zamawiającego w Sierpcu, ul. Kopernika 9 pok. Nr 4 w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego: poniedziałek- piątek w godzinach 7.30-15.30.

6. Upoważnionymi do kontaktu z oferentami są:

- w zakresie procedury przetargowej – Zdzisław Dumowski – inspektor w Wydziale Oświaty, Rozwoju i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego, tel. (24) 275 91 25, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;

- w przedmiocie zamówienia - Magdalena Piotrowska – Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Starostwa Powiatowego, telefon (24) 275 91 05, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: oa@powiat.sierpc.pl.


7. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niewykluczeni z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 powołanej ustawy, którzy złożą:

  1. Ofertę złożoną na formularzu oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji.

2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 2a do niniejszej Specyfikacji albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

4. Podpisany wzór umowy stanowiącej załącznik Nr 3.

5. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


oraz:

8. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.


8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. 101) do dnia 1 marca 2011 r. do godz. 8.30.

9. Otwarcie ofert nastąpi 1 marca 2011 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a na sali konferencyjnej - pok. 110.

10. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

11. Kryteria wyboru ofert: cena - 100%.

12. Zamawiający rezygnuje z wadium.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie ma zamiaru zawierania umowy ramowej po przeprowadzonym postępowaniu.

Starosta Sierpecki

Jan Laskowski



Sierpc, 18 lutego 2011 r.


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 10073044]

przewiń do góry